cdrw's slecht leesbaar

Pagina: 1
Acties:

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:04
hey,

als mijn Plextor 12/10/32a mijn oude cdrw's brandt op 4 speed (want hoger kunnen ze niet), en ik wil ze later bekijken in mijn verkenner dan duurt het vaak lang voordat de plextor en mijn cdrom speler de cdrw kunnen uitlezen. druk me soms wezeloos op F5.

wat zou hier het probleem van kunnen zijn?

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Gebeurt wel vaker met INCD en DirectCD.
UDF hé :)

Soms wil formatteren wel eens helpen als ze van een andere brander afkomen.

• -Stef-
  • Laatst online: 23:43

-Stef-

Slainthe!

Op maandag 09 juli 2001 22:30 schreef FerryHeibrink het volgende:
Gebeurt wel vaker met INCD en DirectCD.
UDF hé :)

Soms wil formatteren wel eens helpen als ze van een andere brander afkomen.
:? |:( Met recht gezakt op brandgebied.

Anywayz, CDRW is nog steeds onbetrouwbaar als medium. Bovendien reflecteren ze minder dan CDR, vandaar dat bij een zwakke laser (vanwege vuil/stof) het moeilijk uitlezen wordt door CDRom speler en/of brander. Heb je het probleem niet met CDR?

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op maandag 09 juli 2001 22:39 schreef -Stef- het volgende:

[..]

:? |:( Met recht gezakt op brandgebied.
Bepaal jij dat ? Ik heb iig al 50+ aan cdrw branders geïnstalleerd en heb zelf ervaring met verschillende typen/merken brandens en de compatibiliteit. Soms kan het ook zo zijn dat een antivirus programma toegang probeert te krijgen etc.

Nu jij weer |:(

• -Stef-
  • Laatst online: 23:43

-Stef-

Slainthe!

Op maandag 09 juli 2001 22:44 schreef FerryHeibrink het volgende:

[..]

Bepaal jij dat ? Ik heb iig al 50+ aan cdrw branders geïnstalleerd en heb zelf ervaring met verschillende typen/merken brandens en de compatibiliteit. Soms kan het ook zo zijn dat een antivirus programma toegang probeert te krijgen etc.

Nu jij weer |:(
Poe poe en dan met zo'n antwoord aankomen :? Bij mij hoef je gelukkig niets te installeren. :) Rustig maar joh, niet zo lichtgeraakt. Wat ik wilde zeggen is dat de persoon in nood (mwoah) niets over packet writing vertelde. Bovendien kon hij zijn CDRW's wel lezen alleen duurde dat wat langer dan normaal. Een packet written CDRW zonder UDF reader kan je dus never lezen (punt 1). Verder heeft het geen zin om zijn CDRW's te formateren want dan valt er niets meer op te lezen (punt 2). Snappz?

Trouwens ik zie dat je nu ineens je "gezakt" ondertitel verandert hebt. Da's ook toevallig.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford