Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296279

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb nu de gearfit 2 al een tijdje in mijn bezit... Naast het feit dat hij ietwat optimistisch is bij het stappentellen en de bijbehorende meters (niet echt storend) vind ik het volgende wel storend:

Tijdens het hardlopen joggen is hij wel aardig accuraat met de afstand. ECHTER haalt hij gewoon 5 minuten af van mijn looptijd. Hartstikke leuk natuurlijk als je je eindtijd ziet en de daarbij horende gemiddeldes, maar zijn er meer mensen die hier last van hebben? En weten hoe ik dit kan verhelpen?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 296279 op 05-10-2017 12:07 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

rekent ie niet op een of andere manier een 5 minuten warming up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Automatische pauze op het moment dat je stil staat, bijvoorbeeld voor een verkeerslicht? Op welk platform bekijk je je activiteit, als je bijvoorbeeld op Strava kijkt, zie je daar ook staan "moving time".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb het idd op Strava bekeken, daar stond 41 min moving time (welke klopt met de werkelijkheid) ipv 36 min... Mijn km-tijden waren ook stuk sneller dan anders, die gebaseerd zijn op de onjuiste 36 min.. Ik heb 1x 15 sec stil gestaan om een veter opnieuw te strikken. Na de loop direct beiden (tel+horloge) stop gezet....

Mijn onwetendheid denkt dat het misschien kan liggen aan dat ik mijn horlogebandje niet heel strak heb (hij kan nog 1 tikje strakker wat niet heel lekker zit). Misschien doordat ik m losjes om heb, dat daardoor de gear fit steeds opnieuw verbinding zoekt / iets met het zoeken van mijn hartslag??? En tijd 'vergeet'??

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 296279 op 05-10-2017 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Rmg schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:11:
rekent ie niet op een of andere manier een 5 minuten warming up
Nee, het is aftellen van 3,2,1 en gaan.....