Hebben jullie ervaring met de kleuren van de Dell U2715H naast een iMac (of macbook). Ik heb dit scherm nu naast mijn iMac staan en straks ga ik hem gebruiken met een Macbook Pro. Alleen de kleuren krijg ik niet goed. De kleuren van de Dell u2715H lijken een beetje flets. Ook het wit lijkt geel (of het wit van de iMac blauw) Ik wil dus het wit van de iMac aanpassen op het wit van de Dell. Omdat die van de iMac waarschijnlijk veel te blauw is. Maar als ik beide schermen kalibreer met de tool van Apple en allebei het wit op 65K zet dan verschillen de wit tinten nog steeds.
Hebben jullie ervaring of tips om de beste prestatie's uit het scherm te halen in combinatie met een Apple scherm daarnaast.
En zet je de brightness van het display op 100%?
Ik heb het scherm verbonden via een DP naar mini DP kabel. Zou een mini DP naar mini DP kabel beter zijn?
Hebben jullie ervaring of tips om de beste prestatie's uit het scherm te halen in combinatie met een Apple scherm daarnaast.
En zet je de brightness van het display op 100%?
Ik heb het scherm verbonden via een DP naar mini DP kabel. Zou een mini DP naar mini DP kabel beter zijn?
[ Voor 9% gewijzigd door Citroentaart op 05-10-2017 11:30 ]