Op zoek naar een SIM to USB adapter met 3/4G mogelijkheden.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JerryA
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06-02 08:33
Ik zoek een?
Ik zoek naar een (mogelijk low-profile) USB dongle voor SIM kaart met 3G of 4G mogelijkheden. Ik zou dit willen gebruiken om bijv. een GPD Win te kunnen gebruiken als telefoon.

Wat is je budget?
Ik weet niet precies de prijzen die ik kan verwachten en of dit uberhaupt bestaat. Dus prijs hoeft niet erg op gelet te worden. (ga er echter niet honderden euros aan uitgeven)

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Als 't werkt met mijn Tele2 abonnement, dan zou dat mooi zijn.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het zou gebruikt worden op een GPD Win. Dus Windows 10 (mogelijk ook Linux Mint)

Als iemand dus zoiets zou kunnen vinden zou dat prachtig zijn
Had zelf al wat op Google rond gekeken maar kon niet echt vinden wat ik zocht. Maar mogelijk zijn mijn Google skills nog niet top-notch :P

http://downloadmorerem.com/

Alle reacties

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Ja ze bestaan, het heeft als naam 3G of 4G Dongle. Zie hier een voorbeeld :) :

pricewatch: D-Link 4G LTE USB Adapter

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• JerryA
Slavy schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:54:
Ja ze bestaan, het heeft als naam 3G of 4G Dongle. Zie hier een voorbeeld :) :

pricewatch: D-Link 4G LTE USB Adapter
En die zou ik dus in de GPD Win kunnen doen en dan (na mogelijk drivers/programma's installeren) bellen met de GPD Win? Vanaf mijn SIM kaart?

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Ikzelf heb geen ervaring met GPD Win, is dus even Googlen of kwestie van kopen en retourneren indien het niet werkt. :) Heb vaak genoeg dat soort USB dongles op laptops gedraaid en had er nooit problemen mee.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• JerryA
Slavy schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:28:
Ikzelf heb geen ervaring met GPD Win, is dus even Googlen of kwestie van kopen en retourneren indien het niet werkt. :) Heb vaak genoeg dat soort USB dongles op laptops gedraaid en had er nooit problemen mee.
Dus is het een soort plug&play ding of zou je er bepaalde programma's voor moeten installeren?

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-12-2025

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik heb ook een GPD Win en dat ding draait gewoon windows 10, dus het zou geen probleem moeten zijn ook al moet je een driver installeren. maar bellen gaat denk ik niet lukken, daar is geen functionaliteit voor in Windows 10.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Pagina: 1