Mijn vraag:
Mijn Note blijft aangeven dat ik het apparaat geheugen vol is.
Hoe kan ik dit oplossen.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Samsung Note4 (32Gb) met Sandisk 125Gb SD
Opslagebeheer (in het instellingen menu)
Total commander app
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Foto's en video's staan ook op de SD card en daar staat de camera ook op ingesteld.
Als ik kijk via instellingen en dan opslag.
Dan geeft mijn Note aan dat ik 18Gb in gebruik heb aan apps (apparaat opslag)
Als ik dan de apps laat weergeven en ik tik een app aan, komt er te staan dat deze op het extern geheugen staat (ik heb deze ook via dit menu verplaatst na het installeren van de app).
Dit heb ik zo voor al mijn apps nagelopen.
Ondanks dit blijft mijn toestel aangeven dat het appraat geheugen vol is.
Ik heb apps verwijderd waarvan het volgens het menu apps betrof die groter waren dan 500Mb, op deze manier had ik 3Gb vrij gemaakt, dit is nooit zichtbaar geweest in het toestel (wat ik al zeer vreemd vind)
Hierna heb ik total commander geprobeerd om zo te trachten grote bestanden op te sporen, dit helaas zonder resultaat.
Als iemand suggesties of tips heeft zijn deze erg welkom, op dit moment blijft mijn toestel steken op 834Mb vrije ruimte.
Mijn Note blijft aangeven dat ik het apparaat geheugen vol is.
Hoe kan ik dit oplossen.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Samsung Note4 (32Gb) met Sandisk 125Gb SD
Opslagebeheer (in het instellingen menu)
Total commander app
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Foto's en video's staan ook op de SD card en daar staat de camera ook op ingesteld.
Als ik kijk via instellingen en dan opslag.
Dan geeft mijn Note aan dat ik 18Gb in gebruik heb aan apps (apparaat opslag)
Als ik dan de apps laat weergeven en ik tik een app aan, komt er te staan dat deze op het extern geheugen staat (ik heb deze ook via dit menu verplaatst na het installeren van de app).
Dit heb ik zo voor al mijn apps nagelopen.
Ondanks dit blijft mijn toestel aangeven dat het appraat geheugen vol is.
Ik heb apps verwijderd waarvan het volgens het menu apps betrof die groter waren dan 500Mb, op deze manier had ik 3Gb vrij gemaakt, dit is nooit zichtbaar geweest in het toestel (wat ik al zeer vreemd vind)
Hierna heb ik total commander geprobeerd om zo te trachten grote bestanden op te sporen, dit helaas zonder resultaat.
Als iemand suggesties of tips heeft zijn deze erg welkom, op dit moment blijft mijn toestel steken op 834Mb vrije ruimte.