Even een selectie uit de eerste paar alinea's van reviews: Google Pixel 2 - een tikje vanille en van goede kwaliteit:
Ik ben hier gestopt met het lezen van de review. Wat een broddelwerk. Bij een userreview zie ik dit door de vingers, maar als je dit als professioneel tekstschrijver zo online zet, man man man...
Dit is overigens geen persoonlijke aanval aan Chris, maar als je als Tweakers.net je aan een breder publiek wil profileren zijnde hét platform voor techniek en reviews, dan helpt dit kwaliteitsniveau niet echt.
Er zijn eigenlijk maar een paar smartphones per jaar waarover technologieliefhebbers in grote getale de geruchten volgen.
Veel mensen vinden telefoons als deze wellicht Pixels te duur,
Nadat het bedrijf de Nexus-lijn om zeep hielp, kiest er sinds vorig jaar voor om luxe toestellen in de markt te zetten voor een hoge prijs
De Pixel 2 en 2 XL kosten zelfs drie tientjes meer als de Google-smartphones van vorig jaar en komen daarmee op 799 euro en 939 euro voor de goedkoopste versies met 64GB opslaggeheugen.
Wáár zit-ie dan? (En ja, ik kan op de foto's kijken, maar dan kan je net zo goed de rest van de beschrijving ook weglaten)Beide Pixel 2-telefoons hebben verder weer een vingerafdrukscanner, die wat ons betreft op een logische plek zit.
Ik ben hier gestopt met het lezen van de review. Wat een broddelwerk. Bij een userreview zie ik dit door de vingers, maar als je dit als professioneel tekstschrijver zo online zet, man man man...
Dit is overigens geen persoonlijke aanval aan Chris, maar als je als Tweakers.net je aan een breder publiek wil profileren zijnde hét platform voor techniek en reviews, dan helpt dit kwaliteitsniveau niet echt.
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie