Arnout Wokke heeft een erg onduidelijke foto bij nieuwsberichten, met z’n hand voor zijn gezicht. Misschien goed om een betere foto te plaatsen?
Ik vermoed dat dit bewust is...
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Waarom is dat dan?
Hij staat ook duidelijk herkenbaar in beeld in review videos. Voor een redacteur van tweakers mag wel een duidelijke foto bij het artikel staan.
Hij staat ook duidelijk herkenbaar in beeld in review videos. Voor een redacteur van tweakers mag wel een duidelijke foto bij het artikel staan.
Waarom zou je op die plek een foto willen zien die mijn hele gezicht laat zien? Zou het een foto moeten zijn of is een avatar ook prima?
Waarom moeten we überhaupt een foto/avatar van de redacteur boven een bericht zien? Het neemt - zeker op mobiel - onnodig veel ruimte in.
Als je dan toch graag wil laten zien hoe degene die een berichtje heeft getypt er precies uitziet, zet het er dan onder als een soort 'signature'.
Als je dan toch graag wil laten zien hoe degene die een berichtje heeft getypt er precies uitziet, zet het er dan onder als een soort 'signature'.
[ Voor 3% gewijzigd door emperor3s op 06-10-2017 18:40 ]
@arnoudwokke , wat mij betreft is een avatar ook prima. Doordat de foto nu niet duidelijk is, komt het wat storend over omdat je er bewust naar gaat kijken wat je precies ziet.
Pagina: 1