Mijn vraag
...Ik woon regelmatig in Spanje op het platteland(Axarquia)en heb hier geen mogelijkheid om wifi internet te ontvangen.
Ook 3 en 4G ontvangst heb ik hier volgens de dekkingskaarten niet.Ik heb hier wel H+ ontvangst zie ik op mijn mobiel.
Wel kan ik internetten via mijn phone mbv tethering.
Ik heb een satellietontvanger met alleen een lan aansluiting en die wil ik graag voorzien van internet.
Nu heb ik al wel wifi routers gezien die ook een lan uitgang hebben, maar volgens mij werken die alleen met 3 en 4 G.
Wie heeft een oplossing voor mij?
Relevante software en hardware die ik gebruik
XTRend 7000
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
Heel veel wifi(Wimax) providers gemaild met vraag of ik internet via wimp kan ontvangen op mijn locatie.
Alle bekende mobile providers onderzocht op 3 en 4 g dekking op mijn locatie
...
...Ik woon regelmatig in Spanje op het platteland(Axarquia)en heb hier geen mogelijkheid om wifi internet te ontvangen.
Ook 3 en 4G ontvangst heb ik hier volgens de dekkingskaarten niet.Ik heb hier wel H+ ontvangst zie ik op mijn mobiel.
Wel kan ik internetten via mijn phone mbv tethering.
Ik heb een satellietontvanger met alleen een lan aansluiting en die wil ik graag voorzien van internet.
Nu heb ik al wel wifi routers gezien die ook een lan uitgang hebben, maar volgens mij werken die alleen met 3 en 4 G.
Wie heeft een oplossing voor mij?
Relevante software en hardware die ik gebruik
XTRend 7000
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
Heel veel wifi(Wimax) providers gemaild met vraag of ik internet via wimp kan ontvangen op mijn locatie.
Alle bekende mobile providers onderzocht op 3 en 4 g dekking op mijn locatie
...
[ Voor 4% gewijzigd door doggy1 op 04-10-2017 23:37 ]