Leadtek GeForce2 Pro 32MB TV-Out Retail Waar??

Pagina: 1
Acties:

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 10:53
Ik ben dus op zoek naar bovengenoemde kaart. Weet iemand misschien waar deze kaart te halen is voor zo'n 370 piek? , en nu bedoel ik dus niet Queensystems of Europc. Angezien ik de shopsurvey van beide "zaken" heb doorgelezen kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat je daar alleen maar problemen mee krijgt. Queensystems bestaat volgens mij niet eens meer (kan niet linken naar homepage) en bij Europc moet je eerst het volledige bedrag vooruit betalen en dan maar afwachten tot ze die kaart dan een keer op willen sturen . Bedankt alvast.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

hmmz ik heb de mijne bij queens besteld met 9 gulden verzendkosten :)

ik moest wel een dag of 6 wachten :(

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
europc is wel ok hoor, heb er een keer men brander bestelt. ging prima nu heb ik ook dus die kaart bestelt die gf2pro leadtek. die kaartjes gingen als warme broodjes de deur uit, e-mail correspondentie is goed en snel

• Hellhound
Op maandag 09 juli 2001 22:59 schreef smokey het volgende:
europc is wel ok hoor, heb er een keer men brander bestelt. ging prima nu heb ik ook dus die kaart bestelt die gf2pro leadtek. die kaartjes gingen als warme broodjes de deur uit, e-mail correspondentie is goed en snel
Ja , maar in de shopsurvey komen ze er toch echt slecht en amateuristisch uit (helaas). Daar komt nog bij dat je vooruit moet betalen . En call me old fashioned , maar ik wil boter bij de vis. Ik heb vaak zat online besteld , maar dat kon altijd onder rembours. Er wordt ook wel geopperd dat ze gewoon wachten met leveren tot de prijzen wat gedaald zijn om zo hun winst te pakken , ik kan voor zo'n zaak dus niet gaan :r .

Verwijderd

Ik heb alleen maar goeie ervaringen met queensytems.Ik had bij hun (hem?) de / Leadtek GeForce2 Pro 32MB TV-Out Retail bestelt.Toen las ik bij de survey al die slechte reacties.Ik meteen naar hun gemailt.Hij heeft me toen 1,5 erna teruggemailt en zij dat hij een nieuwe zending donderdag binnen zou krijgen en ik de kaart maandag thuis zou hebben.Is nog gebeurt ook. Kaart draait nu op 255/465 :)

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 20:54

Copyman

Dode muis

EuroPC amateuristisch? Neuh! Integendeel :) Ik heb er mijn Leadtek GF2 Pro 64 ook weg, en een keer een reepje van 256mb, en, en :) ging allemaal perfect hoor, kreeg het netjes verpakt dezelfde week nog binnen (mits op voorraad) ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• Hellhound
Nou ik heb 'm dan net maar besteld bij Europc . Nu maar afwachten hoe lang het gaat duren.

Pagina: 1