Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
hmmz ik heb de mijne bij queens besteld met 9 gulden verzendkosten 
ik moest wel een dag of 6 wachten
ik moest wel een dag of 6 wachten
europc is wel ok hoor, heb er een keer men brander bestelt. ging prima nu heb ik ook dus die kaart bestelt die gf2pro leadtek. die kaartjes gingen als warme broodjes de deur uit, e-mail correspondentie is goed en snel
Ja , maar in de shopsurvey komen ze er toch echt slecht en amateuristisch uit (helaas). Daar komt nog bij dat je vooruit moet betalen . En call me old fashioned , maar ik wil boter bij de vis. Ik heb vaak zat online besteld , maar dat kon altijd onder rembours. Er wordt ook wel geopperd dat ze gewoon wachten met leveren tot de prijzen wat gedaald zijn om zo hun winst te pakken , ik kan voor zo'n zaak dus niet gaanOp maandag 09 juli 2001 22:59 schreef smokey het volgende:
europc is wel ok hoor, heb er een keer men brander bestelt. ging prima nu heb ik ook dus die kaart bestelt die gf2pro leadtek. die kaartjes gingen als warme broodjes de deur uit, e-mail correspondentie is goed en snel
Verwijderd
Ik heb alleen maar goeie ervaringen met queensytems.Ik had bij hun (hem?) de / Leadtek GeForce2 Pro 32MB TV-Out Retail bestelt.Toen las ik bij de survey al die slechte reacties.Ik meteen naar hun gemailt.Hij heeft me toen 1,5 erna teruggemailt en zij dat hij een nieuwe zending donderdag binnen zou krijgen en ik de kaart maandag thuis zou hebben.Is nog gebeurt ook. Kaart draait nu op 255/465
EuroPC amateuristisch? Neuh! Integendeel
Ik heb er mijn Leadtek GF2 Pro 64 ook weg, en een keer een reepje van 256mb, en, en
ging allemaal perfect hoor, kreeg het netjes verpakt dezelfde week nog binnen (mits op voorraad)
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Nou ik heb 'm dan net maar besteld bij Europc . Nu maar afwachten hoe lang het gaat duren.
Pagina: 1