Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 979001

Topicstarter
Even een vraag voor mijn Huawei P8 lite.

Sinds een week is er iets raars aan de hand met mijn beeldscherm.

Aan de onderkant van het beeldscherm wordt de bovenkant in spiegelbeeld en op zijn op geprojecteerd. Eerst was dat een paar millimeter hoog, nu een halve centimeter..

Als ik een printscreen maak, zie je het niet terug op het printscreen. Ik heb de telefoon gereset. Dat heeft niks geholpen.

Wat is dit? En wat kan ik er aan doen?

Afbeeldingslocatie: https://drive.google.com/file/d/0B0PnP4pHrPxlMWFRSzBOclpiNk0/view?usp=drivesdk

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:12

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 979001 welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de eisen die we er aan stellen. Lees even Het algemeen beleid #quickstart door en pas dan je openingspost aan, met minimaal het volgende:
- Toesteltype
- Software informatie
- Welke stappen heb je zelf al ondernomen / gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik vermoed dat de connectie tussen je scherm en mainboard niet helemaal ok meer is (kortsluiting of iets dergelijks). Vaak zijn dit hele fragiele flatcables en connectors, waarbij mogelijk een paar draadjes/pinnen een verkeerde connectie maken.

Essentiele info:
- is ie ooit goed gevallen?
- is je toestel ooit ergens aan gerepareerd?
- is je scherm ooit vervangen?
- indien reparatie, is dit bij een officiele toko gedaan met behoud van garantie?
- heb je nog garantie?

(in het kort, je hebt een hardware defect en hopelijk kan het onder garantie gemaakt worden, maar er zijn een hoop redenen waarom dit mogelijk niet gaat gebeuren)

Strava