Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Leanderrr
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-11 22:30
Beste Tweaker,

Het gaat nu echt een keer tijd worden dat ik ga beginnen aan mijn nieuwe pc. Onderdelen bij elkaar gezocht en wat research gedaan en heb de meeste onderdelen gekozen.

Besloten om met Ryzen te gaan. Nou ben ik op zoek naar een kleine pc zodat ik hem op mijn bureau kan plaatsen. Nou is het probleem dat tot nu toe de Itx motherboards nog wel een stukje duurder zijn dan bijvoorbeeld mAtx mobo’s

Nu is Asus bezig met een nieuwe Itx motherboard, maar kijkend nar het bord kan ik vaststellen dat ook deze flink wat zal kosten.

Nu is mijn vraag of iemand enig idee heeft hoelang het nog gaat duren voor er goede Itx Am4 bordjes komen voor een leuke prijs. ( Misschien kijkend naar hoe dat ging bij andere sockets)

Je hebt dan nog de b350gtn maar lees veel slechte reviews en wil daar dus niet aan beginnen.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen,

Mvg L

Alle reacties

Verwijderd

Dan zou ik (mocht het budget daar zijn) voor het volgende gaan:

#ProductPrijsSubtotaal
1ASRock Fatal1ty AB350 Gaming-ITX/ac€ 118,35€ 118,35
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 118,35

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Het is mij niet gelukt om voor de B350GTN reviews te vinden, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die reviews. Al is het omdat ik dat bord heb en het wel een prima bord lijkt te zijn.

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 19:44

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

itx gaat altijd duurder zijn omdat er minder plaats is en dus meer ontwikkelings tijd voor nodig is.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Leanderrr
dcm360 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 23:58:
Het is mij niet gelukt om voor de B350GTN reviews te vinden, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die reviews. Al is het omdat ik dat bord heb en het wel een prima bord lijkt te zijn.
Heb veel reviews gehoord ook vooral over de andere borden van Biostar. De vrm chips zouden niet goed worden gekoeld en de levensduur van het motherboard is ook slecht en wil daar dus niet de fout mee ingaan

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:52

sapphire

Die-hard pruts0r

Over een bord van een half jaar kun je weinig zeggen over de levensduur ;)

Ben het wel met je eens de Biostar AM4 reviews in het algemeen zijn weinig positief, ik zou de ITX versie ook links laten liggen.

Toevallig (was het gisteren?) Gelezen dat er een Asus B350 ITX bord aankomt en binnenkort een x370 variant :)

Edit: nieuws: Asus RoG Strix B350-mitx-moederbord voor Ryzen-cpu's verschijnt bij w...

[ Voor 32% gewijzigd door sapphire op 05-10-2017 07:40 ]

Gabriël AM5

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:51

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Leanderrr
Dat bord had ik ook gezien, maar door de Rgb, io cover etc zal hij wel het duurste Am4 Itx bordje atm worden

Edit : De Biostar 350gtn is pas een half jaar uiy maar heb al van een paar mensen gehoord dat hij al kapot is, dus zal de levensduur niet geweldig zijn.

[ Voor 41% gewijzigd door Leanderrr op 05-10-2017 08:27 ]

Pagina: 1