Als ik op de knop slaapstand druk dan gaat de laptop in slaapstand.
Maar als ik hem dan weer uit slaapstand wil halen gebeurd er helemaal niks als ik op de power knop druk.
Er zitten 2 led indicators op waarvan 1 aangeeft of de laptop actief is, dit lampje blijft knipperen bij de slaapstand.
Zelfs als ik de power knop ingedrukt houdt dan gaat de laptop ook niet uit. Maar als ik dan een paar uur wacht dan opeens gaat de laptop weer aan en gaat hij door waar hij gebleven was voordat de laptop in slaapstand was.
Het uiteindelijke doel van deze vraag is.
Hoe zorg ik ervoor dat mijn laptop gewoon waar uit de slaapstand gaat als ik dat wil.
Want het probleem is nu al meerdere keren voorgekomen voor al tijdens school.
De software die ik gebruik.
Windows 10
De hardware die ik gebruik.
Intel-6200 2.3ghz
Nvidia geforce 940mx
120gb ssd
1tb hdd
Wat ik al heb geprobeerd.
Windows opnieuw installeren.
Classic shell verwijderd.
Maar als ik hem dan weer uit slaapstand wil halen gebeurd er helemaal niks als ik op de power knop druk.
Er zitten 2 led indicators op waarvan 1 aangeeft of de laptop actief is, dit lampje blijft knipperen bij de slaapstand.
Zelfs als ik de power knop ingedrukt houdt dan gaat de laptop ook niet uit. Maar als ik dan een paar uur wacht dan opeens gaat de laptop weer aan en gaat hij door waar hij gebleven was voordat de laptop in slaapstand was.
Het uiteindelijke doel van deze vraag is.
Hoe zorg ik ervoor dat mijn laptop gewoon waar uit de slaapstand gaat als ik dat wil.
Want het probleem is nu al meerdere keren voorgekomen voor al tijdens school.
De software die ik gebruik.
Windows 10
De hardware die ik gebruik.
Intel-6200 2.3ghz
Nvidia geforce 940mx
120gb ssd
1tb hdd
Wat ik al heb geprobeerd.
Windows opnieuw installeren.
Classic shell verwijderd.