Ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met Firstcoin (FRST)? Bekend op Coinmarket, meer dan 100 miljoen dollar marktwaarde maar vrijwel geen informatie over te vinden? (In het Nederlands al helemaal niet) Ik sta op het punt deze te kopen, doormiddel van een pakket (vanaf 100 dollar) kan je een gedeelte van je coins voor een half jaar vastzetten, net zoals de meeste andere investeerders in Firstcoin doen. Hiermee proberen de bedenkers een stabiele/constante stijging te creëren, en als ik de grafieken bekijk lukt dit vrij aardig. De afgelopen week is de handel in deze coin pas echt massaal begonnen. Via een bonussysteem dat je bij een iets uitgebreider krijgt kan je met een beetje netwerken veel coins verdienen. Deze coins worden om de 2 weken uitbetaald en een gedeelte hiervan is direct opneembaar. Dit moment iedere 2 weken is dus vrijwel de enige dag de dat de koers zakt. Het mooie aan dit bonussysteem is, dat je alleen op uitnodiging kan deelnemen. Hierdoor heeft iedereen er baat bij dat er zoveel mogelijk nieuwe investeerders bijkomen. Als nieuwe investeerders jouw sponsorcode gebruiken (die hebben ze nodig om een account aan te maken) dan krijg jij 10% van de inleg als bonus. Klinkt goed toch? Ook van de investeerders die hier weer onder komen krijg je nog een gedeelte bonus en zo verder en verder... Dit systeem lijkt een goede manier om je inzet alsnog op korte termijn terug te verdienen ook al staat je oorspronkelijke inzet voor een half jaar vast.
Graag hoor ik van jullie of iemand ervaring heeft met deze coin en/of dit bonussysteem? Ik sta op het punt hieraan deel te nemen omdat ik van mening ben dat deze coin en dit systeem uniek is in zijn soort. Heb er verder niet super veel verstand van maar als je vragen hebt stel ze gerust
Graag hoor ik van jullie of iemand ervaring heeft met deze coin en/of dit bonussysteem? Ik sta op het punt hieraan deel te nemen omdat ik van mening ben dat deze coin en dit systeem uniek is in zijn soort. Heb er verder niet super veel verstand van maar als je vragen hebt stel ze gerust