iPhone 6S - meerdere schermen door elkaar zichtbaar?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marloesvdkooij
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-10-2022
Hallo!
Ik heb sinds een aantal dagen een raar verschijnsel met mijn iPhone 6S, van nu 2 jaar oud.
Opeens heeft mijn scherm kuren, er trekken rare strepen over het beeld, het beeld is wazig, flets, pixelig (alsof ik weer een iPhone 3 in mijn handen heb). Verder zie je op de achtergrond nog een andere app open staan, dan zit je bijvoorbeeld in Instagram en zie je er doorheen (een soort ingebrand) nog je rekenmachine staan of je homescreen. Dit veranderd ook steeds, of het stapelt zich op, en zie je echt van alles er door heen. Verder werkt hij wel naar behoren, ook wat touchscreen betreft.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb hem zover ik weet niet laten vallen of is niet nat geweest. Dit gekke verschijnsel begon toen ik nog IOS 10 had draaien, helaas na de update naar IOS 11 is het niet veranderd (momenteel IOS 11.0.1).

Mijn vraag
Wie herkent dit probleem? Of wie heeft er een idee wat dit kan zijn? Nog belangrijker: Hoe krijg ik het weg? :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:50
Waarschijnlijk je displaykabel kapot. Zoals hier YouTube: iPhone 6 display problem

Of zit de display connector niet lekker meer op het logicboard, of erger heb je een kapotte aansluiting op je logicaboard.

Toevallig telefoon een keer hard gestoten of laten vallen?

In optie 1 en 2: Een nieuw scherm gaat dit oplossen.
Optie 3: Een nieuwe telefoon gaat dit probleem oplossen.

Er zijn in dit geval geen magische knopjes die dit gaan oplossen.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Hi, Is het toestel recent open geweest voor een nieuwe batterij of dergelijks ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marloesvdkooij
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-10-2022
Nee het toestel is nog nooit open geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik zou eerst 11.0.2 instellen als nieuwe iPhone, dus zonder reservekopie. aangesloten updaten via iTunes.
(als je kunt, beter IPSW downloaden) dan kun je altijd kijken of het probleem houdt, en zal er onderzoek moeten gebeuren. in geopend toestel.

Jr.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:11
Dit is een hardwareprobleem met de displaykabel. Kun je niet oplossen met nieuwe software.
Ga naar een Apple Store, of stuur hem in, voor reparatie.
Pagina: 1