Nieuw game toetsenbord, graaag advies

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnovasch
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-02 21:00
Ik zoek een?
Toetsenbord voor
-gaming
-meganisch

Wat is je budget?
150-200 Euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
voor gaming, starcraft, wow, etc

Cherry Red MX vind ik persoonlijk fijn om mee te werken. Nog geen ervaring met de speed variant.
Zelf zou ik wel graag met een numpad gedeelte willen hebben.

ik denk aan:
  • Corsair Gaming K70 RGB Rapidfire (Qwerty US
  • Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Red (US layout)
Alvast bedankt voor jullie advies.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:30

Pykow

Angelo OTR

Ik heb zelf de Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Red
RGB verlichting is lekker duidelijk door zijn witte onderkant (onder de keys) en hij typt verder geweldig.
vanaf ongeveer 3 minuten zie je hem op mijn bureau liggen in mijn roomtour: YouTube: Gameroom tour 2017

Toch mis ik wel de media keys die de K70 heeft (ik heb ook een Corsair K90 eerste editie zonder RGB)
en het liefst zou ik voor de CORSAIR K95 RGB PLATINUM CHERRY MX SPEED, maar 180 euro is wel heel veel geld.

Heb je niets aan de media knoppen, dan zou ik voor de Corsair Strafe gaan en anders voor de K70.
Prijsverschil is maar 11 euro.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vderLinden
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07 14:45
Heb zelf een K70 RGB met red keys. Ben er zeer tevreden over! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eren
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-10 04:29

Eren

Boss of this gym

https://www.reddit.com/r/..._keyboard_switches_andor/ <--- Hier heb je een gids zodat je de beste mechanische keyboard kan vinden die bij jou past.

cherry mx speed activeert wat sneller dan red. voor de rest zijn ze het zelfde.

4HEad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Siaon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 14:39
Dag Tyrants,

Ik speel dezelfde spellen als jij, met een mechanisch toetsenbord heb ik al tijden geen ervaring meer mee, maar ik dacht ik deel toch even wat ik wel heb: Logitech gaming toetsenborden (Ik heb nu een Logitech G19), Ik heb Logitech producten jaren gebruikt (10+), vooral de muizen waren altijd van goede kwaliteit. Deze kwaliteit vind ik echter steed verder afnemen, de drivers vind ik nogal clunky en vol met bugs geworden (ben ook overgegaan naar een Razer Naga Chroma muis, omdat ik geen passende Logitech vervanger meer kon vinden voor mijn Logitech MX100). Logitech vind ik ook erg moeilijk doen met garanties (Als de winkel de garantie niet regelt, Logitech gaat het zeker niet doen). De toetsenborden zijn voor mij fijn in het gebruik als in de aanslag en hoe ze voelen (ook al wil in inmiddels een wat zachtere aanslag). Ik vind ze echter snel defect raken. De bekabeling naar de computer toe heeft bij mij drie maal losgelaten aan de binnenkant van het toetsenbord. Ik zou niet zo snel meer kijken naar Logitech voor periferie apparatuur.

Over Corsair weet ik weer niks, dus ik ga je topic ook goed volgen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Siaon op 08-10-2017 08:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:15
Ik heb zelf alles uit de Logitech G serie. En daar dan de duurste variant van. Zo ook het mechanische toetsenbord de G910. Ik vind hem fijn typen, maar ze gebruiken wel een eigen mechanische switch. Ook met RGB en macro en media toetsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjm De Groot
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02-2021
Ik zelf heb de Corsair K70 RGB red en nog nooit z'n mooi en stevig bordje gehad, het typte heerlijk en de keys lichten prima op.

Eerst was de software een ramp maar met cue2 zijn ze met sprongen vooruit gegaan en werkt het prima.

I7 8700K, MSI PRO CARBON Z370, GTX MSI 1080, 16 gigabyte ddr4 3200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnovasch
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-02 21:00
Zelf toch ook maar voor de Corsair K70 gegaan. Een top bordje. Heb brown switches genomen, was persoonlijke voorkeur na veel op red getypt te hebben.
Pagina: 1