Toon posts:

Troubles met Dual Head geforce 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, weet er mischien iemand wat er loos is of wat ik verkeerd doe met mijn dual head kaart??

Ik heb er een 2e monitor op gezet en wanneer ik een spel opstart begint het gef*ck dan hapert hij er op los, alleen het gekke is als ik mijn beeld laad clonen dan loopt hij als een zonnetje en zie ik wel 2x het zelfde. Helaas kunnen die lamers van informati*** mijn niet helpen want ze snappen er zelf ook niets van dus misschien iemand anders wel! >:)

Verwijderd

Da's wel een beetje logisch, je GPU moet 2 schermen uitrekenen en heeft dus veel minder 3d power over voor je spel.

Verwijderd

Topicstarter
maar als hij echt gewoon bijna niets afspeelt ook niet 800x600 en bij informati*** garanderen ze dat?? beetje weard is het wel!

Verwijderd

En als je 1 scherm doet loopt alles perfect?
Wat zijn precies de specs van je systeem?

Verwijderd

Zo weird is het niet..

Als je games wilt spelen moet je Twin View uitzetten. Sommige games hebben er geen moeite mee dat er een tweede scherm aanhangt, anderen willen niet eens opstarten.

Voorbeeld: 3DMark draait zonder problemen als ik het tweede scherm aan heb staan maar ik heb 1000 punten minder.

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

precies standaard games willen geen tweede monitor, enkele waarvan een uit mijn hoofd: startrek armada kun je twinview wel gebruiken, je controle paneel komt dan los van je speelscherm :)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Topicstarter
Nou bedankt voor de reacties mensen! mijn systeem is (voor sinterklaas 82 tm) PIII 733 384mb intern enne voor de rest niets echt nodig voor een video kaart!
Pagina: 1