Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Arduino uno Crone of raspberry pi 3b pc unlock systeem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
Ik heb al een tijdje een arduino uno clone die uitstekend werkt en een raspberry pi 3 en ik wil daar mijn pc mee unlocken maar met mijn uno kan dat dus niet want die kan geen slave zijn dus weet iemand hoe ik mijn raspberry pi letters kan laten sturen

Relevante software en hardware die ik gebruik
3 pc 1 Mac en een raspberry pi3b

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Over dat je een leonardo nano of pro mini ( de nieuwe Unox scheiden het ook te kunnen

Alle reacties

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Zo te horen probeer je hier iets interessants te doen, maar ondanks redelijke kennis van de zaken die je noemt kan ik niet volgen wat je exact wilt doen. Allicht is het handig de dingen die je hier noemt wat uitgebreider uit te leggen:

- wat bedoel je exact met 'unlocken'?
- welk OS draait je PC / draaien PC's en Mac?
- 'letters sturen'?
- Unox ken ik als worstfabrikant, waarschijnlijk bedoel je iets anders ;)

Oslik blyat! Oslik!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik denk dat hij z'n controller het wachtwoord wil in laten voeren. Bepaalde microcontrollers kunnen optreden als HID, en dus als toetsenbord gebruikt worden.
Dan moet er wel een controller gebruikt worden welke als USB apparaat op kan treden. De Uno en Pi kunnen dat in elk geval niet, een Leonarde of Due kunnen het wel.
Wat de Pi in het verhaal verder moet doen weet ik niet, die is niet per se nodig.

• dec0de
  • Niet online
Bedankt sorry mijn iPad verbeterd zelf uno Unox snop je dat deelt hij ook bij clone naar crone

• dec0de
  • Niet online
En ik wil inderdaad mijn rpi 3b of arduino uno letters laten sturen os is Mac os el capitan en Windows 10 pro 64 bit

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-11 16:43
Je kan op instructables.com zoeken naar een volume knob. Daar zijn genoeg voorbeelden hoe iemand met arduino een keyboard functie maakt. Vervolgens zul je de toetsen die bij de knop horen kunnen aanpassen.

De chip tussen de arduino 328p en je usb verbinding bepaald of de arduino als toetsenbord kan werken, een originele Uno kan dit niet, mogelijk kan je kloon het wel, maar hangt van de (FTDI?) chip af.

[ Voor 32% gewijzigd door Slaut op 06-10-2017 08:21 ]

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Met een Raspberry Pi Zero kan het middels USB Gadget mode. Ik weet niet of de 3b dat ook ondersteunt maar in ieder geval niet zonder losse voedingskabel.
Pagina: 1