Ik zoek een?
- Gaming/Office monitor
- een vriendelijke moderator
Wat is je budget?
300 € voor een monitor
good karma voor het laatste
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Absoluut niet
(iiyama blijkt wel heel goede schermen te hebben.. en blast from the past.. ik was ooit heel tevreden van AOC CRT monitors) Mijn huidige backup monitor is een 720p samsung 19inch tv ;-).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
R5-1600 - vega 56 - win10 - mijn living
context
Ik kom van een 17 inch laptop resolutie Resolutie 1600 x 900 en bouw nu terug een desktop computer. Qua grootte twijfel ik tussen 24 inch en 27 inch met natuurlijk een voorkeur voor het laatste maar dat maakt het prijziger.
Gezien mijn budget wordt het kiezen tussen 1080p@144hz of 1440@75. Welke kijkervaring is het aangenaamste? Welke optie zal mij het meeste kans opleveren om met een vega56 op de hoogste detailsetting te gamen. (ik neem aan de 1080p... zou moeten minder vergen van je videokaart)
Ik neem aan dat het sowieso een leuke sprong voorwaarts wordt qua kijkervaring.
Volgende exemplaren staan in mijn compare list... maar ik vind het moeilijk kiezen:
pricewatch: Iiyama G-Master GB2488HSU-B2 Zwart
pricewatch: Iiyama Prolite B2783QSU-B1 Zwart
pricewatch: AOC G2460VQ6 Zwart
pricewatch: Iiyama G-Master GE2288HS-B1 Zwart
pricewatch: AOC G2460PF Rood, Zwart
- Gaming/Office monitor
- een vriendelijke moderator
Wat is je budget?
300 € voor een monitor
good karma voor het laatste
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Absoluut niet
(iiyama blijkt wel heel goede schermen te hebben.. en blast from the past.. ik was ooit heel tevreden van AOC CRT monitors) Mijn huidige backup monitor is een 720p samsung 19inch tv ;-).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
R5-1600 - vega 56 - win10 - mijn living
context
Ik kom van een 17 inch laptop resolutie Resolutie 1600 x 900 en bouw nu terug een desktop computer. Qua grootte twijfel ik tussen 24 inch en 27 inch met natuurlijk een voorkeur voor het laatste maar dat maakt het prijziger.
Gezien mijn budget wordt het kiezen tussen 1080p@144hz of 1440@75. Welke kijkervaring is het aangenaamste? Welke optie zal mij het meeste kans opleveren om met een vega56 op de hoogste detailsetting te gamen. (ik neem aan de 1080p... zou moeten minder vergen van je videokaart)
Ik neem aan dat het sowieso een leuke sprong voorwaarts wordt qua kijkervaring.
Volgende exemplaren staan in mijn compare list... maar ik vind het moeilijk kiezen:
pricewatch: Iiyama G-Master GB2488HSU-B2 Zwart
pricewatch: Iiyama Prolite B2783QSU-B1 Zwart
pricewatch: AOC G2460VQ6 Zwart
pricewatch: Iiyama G-Master GE2288HS-B1 Zwart
pricewatch: AOC G2460PF Rood, Zwart