Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:39

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Topicstarter
Ik heb een Thinkpad Yoga S1 20C00068AU laptop met pen en touch support, er zit een pen bij maar die is zo klein in mijn handen ik kan hem als tandenstoker gebruiken.

Nu ben ik opzoek naar een vervangende Stylus is er iemand die een werkend stylus heeft gebruikt op de deze type laptop

Ik heb deze al geprobeerd een nieuwe https://www3.lenovo.com/u...kPad-Pen-Pro/p/4X80H34887 Lenovo pagina zegt dat die moet werken maar dat is dus niet zo, pen doet niks.

Digitizer is een wacom paneel (kan verder geen type nummer vinden) met de laatste drivers 12-04-17

Pen die bij zit doet het en is een niet active pen (geen batterijen) Pen van mijn wacom bamboo doet ook niks.

Lenovo ook al geprobeerd te bellen (40min aan de lijst 100 menu's) helaas geen garantie we kunnen je niet helpen.

Heel internet ook afgespeurd 100 tips 50% met niet te verkrijgen pennen of die ik maar even moet kopen (ebay/amazon/ali-express) en proberen.

Ik zoek dus een stylus met knoppen en druggevoelig (wat de meegeleverde pen kan), niet zo'n pen die je op elke telefoon kan gebruiken en zachte ronde punt heeft (zie afbeelding)
Afbeeldingslocatie: https://static.webshopapp.com/shops/005299/files/073616084/210x175x2/stylus-pen-met-clip-zwart.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door 42dpi op 04-10-2017 14:17 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zo'n ding heet een stylus. Allicht vind je meer als je daarop zoekt O-)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:39

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Topicstarter
dion_b schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:34:
Zo'n ding heet een stylus. Allicht vind je meer als je daarop zoekt O-)
Yesyes, wil je de titel aanpassen?

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Done :)

Oslik blyat! Oslik!