Ik zoek een?
Game PC
Wat is je budget?
500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Voornamelijk Gamen dus. Project Cars 2, Battlefield, Diablo en waar ik maar net zin in heb. Af en toe een film kijken.
Op mijn huidige pc draait Win10. De kast, GPU en voeding zijn nog prima dus die hergebruik ik.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zie de lijst
Welke vragen heb je hier nog over?
Past dit een beetje? Ik zit er al een tijdje niet meer in en heb mijn laatste pc laten bouwen door iemand anders.
Op dit moment heb ik een AMD Black Edition - AMD FX 8320 met een ASRock 970 Pro3 R2.0. Nu is het zo dat de ASRock kapot aan het gaan is. Nu kan ik natuurlijk een nieuwe Mobo halen met eventueel wat extra geheugen, maar ik denk dat ik net zo goed een upgrade kan doen dan. Bedoeling is eigenlijk dat ik dus mijn voeding, kast en GPU meeneem naar het nieuwe syteem.
Ik heb voor Asus Prime B350-Plus gekozen ivm de 6x SATA.
Game PC
Wat is je budget?
500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Voornamelijk Gamen dus. Project Cars 2, Battlefield, Diablo en waar ik maar net zin in heb. Af en toe een film kijken.
Op mijn huidige pc draait Win10. De kast, GPU en voeding zijn nog prima dus die hergebruik ik.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zie de lijst
Welke vragen heb je hier nog over?
Past dit een beetje? Ik zit er al een tijdje niet meer in en heb mijn laatste pc laten bouwen door iemand anders.
Op dit moment heb ik een AMD Black Edition - AMD FX 8320 met een ASRock 970 Pro3 R2.0. Nu is het zo dat de ASRock kapot aan het gaan is. Nu kan ik natuurlijk een nieuwe Mobo halen met eventueel wat extra geheugen, maar ik denk dat ik net zo goed een upgrade kan doen dan. Bedoeling is eigenlijk dat ik dus mijn voeding, kast en GPU meeneem naar het nieuwe syteem.
Ik heb voor Asus Prime B350-Plus gekozen ivm de 6x SATA.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 200,95 | € 200,95 |
| 1 | Asus Prime B350-Plus | € 85,- | € 85,- |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming 8G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 41,95 | € 41,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 144,90 | € 144,90 |
| 1 | Cooler Master B500 | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 472,80 | |
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |