Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De naam zegt het al van de PC, ik wil ermee gaan gamen. Op dit moment heb ik een xbox waar ik de AAA-games mee speel omdat mn laptop die niet aan kan, maar ik wil dit het liefst zo snel mogelijk allemaal naar de PC brengen. Denk dus aan games zoals Battlefield 1, Middle-earth: Shadow of War etc. Ik heb een 4K scherm (60Hz) en die wil ik dus ook gaan benutten. Overklokken hoeft niet.
Bitcoins etc. vind ik ook wel wat om goed in de gaten te houden, dus mogelijk dat ik later wil gaan minen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €2000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb op dit moment dus al een monitor. Verder heb ik geen componenten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf al heel wat speurwerk gedaan in het afgelopen jaar en ook al meerdere topics doorgenomen/gestart. Zie het lijstje onderaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil mogelijk. Vandaar ook de "overkill" wat betreft de voeding, zodat die minder hard hoeft te werken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb dus nu dit lijstje:
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of hier nog echt cruciale dingen in verbeterd kunnen worden. Ik wil dus 4K/60FPS bij de meeste games wel willen halen. Ik heb bij een bedrijf een offerte aangevraagd en die kunnen dit systeem leveren voor €1804,-
Dus: Gaat deze PC het volhouden op 4K/60FPS of moet ik dan meer uitgeven/dingen upgraden?
Alvast bedankt
De naam zegt het al van de PC, ik wil ermee gaan gamen. Op dit moment heb ik een xbox waar ik de AAA-games mee speel omdat mn laptop die niet aan kan, maar ik wil dit het liefst zo snel mogelijk allemaal naar de PC brengen. Denk dus aan games zoals Battlefield 1, Middle-earth: Shadow of War etc. Ik heb een 4K scherm (60Hz) en die wil ik dus ook gaan benutten. Overklokken hoeft niet.
Bitcoins etc. vind ik ook wel wat om goed in de gaten te houden, dus mogelijk dat ik later wil gaan minen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €2000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb op dit moment dus al een monitor. Verder heb ik geen componenten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf al heel wat speurwerk gedaan in het afgelopen jaar en ook al meerdere topics doorgenomen/gestart. Zie het lijstje onderaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil mogelijk. Vandaar ook de "overkill" wat betreft de voeding, zodat die minder hard hoeft te werken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb dus nu dit lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700 Boxed | € 279,- | € 279,- |
| 1 | MSI B250 Krait Gaming | € 102,80 | € 102,80 |
| 1 | Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G | € 819,- | € 819,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart | € 83,85 | € 83,85 |
| 1 | TP-Link AC1300 Draadloze Dual Band PCI Express Adapter Archer T6E | € 42,89 | € 42,89 |
| 1 | Cooler Master MasterAir Pro 4 | € 34,50 | € 34,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 123,95 | € 123,95 |
| 1 | Corsair RM750x Zwart | € 104,95 | € 104,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 89,50 | € 89,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.745,39 | |
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of hier nog echt cruciale dingen in verbeterd kunnen worden. Ik wil dus 4K/60FPS bij de meeste games wel willen halen. Ik heb bij een bedrijf een offerte aangevraagd en die kunnen dit systeem leveren voor €1804,-
Dus: Gaat deze PC het volhouden op 4K/60FPS of moet ik dan meer uitgeven/dingen upgraden?
Alvast bedankt
[ Voor 1% gewijzigd door Zen1581 op 04-10-2017 10:29 . Reden: Typo ]