Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe laptop traag internet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb onlangs een msi gt73vr 6re laptop gekocht, en ik heb een internet probleem

1. De laptop heeft een killer e2400 netwerkadapter erin zitten, maar bij het downloaden haal ik niet meer dan 750kb/s (bekabeld) wanneer op andere apparaten 30+ mb/s haal.
Nu heb ik verschillende drivers geprobeerd, en de stroom besparing uit te zetten maar nu zie ik nog geen verschil.
Weet iemand misschien wat het probleem is?

Alvast bedankt!

Alle reacties

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Verschillende drivers? Welke heb je geprobeerd? Welk OS? Welke download heb je getest?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het is de bedoeling dat je op zoek gaat voor je een topic opent op GoT. Het aantal topics over Killer Ethernet is navenant te noemen. Begin eens met die door te lezen...

[ Voor 16% gewijzigd door dion_b op 04-10-2017 10:02 ]

Oslik blyat! Oslik!

• hover23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-11 17:03
Ik neem aan dat je Win10 gebruikt.
Al eens geprobeerd om "Netwerk opnieuw in te stellen".
Uit ervaring weet ik dat dit soms de raarste problemen weet op te lossen.
https://support.microsoft...network-connection-issues

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:25
Kan je die Killer - zooi deinstalleren en de standaard Windows driver gebruiken?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuus Dion! Ik heb al heel wat afgelezen geloof mij maar haha, maar kom er gewoon niet aan uit.

Ik heb windows 10 en heb de losse driver voor e2400 geprobeerd op de killer site zelf en proberen de driver bij te werken via apparaatbeheer. Als ik via ookla internet test doe kom ik op 1.74 mb/s, en ik heb geen killer suite want daar kon het misschien aan liggen maar helaas.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2017 10:20 ]

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:37

lier

MikroTik nerd

Welke snelheid haal je als je draadloos test?
Heb je al een keer getest met een andere kabel?
Geeft Windows nog iets aan (in de eventlog)?
Heb je al een keer met een Linux distributie getest?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Als ik thuis ben en de test draadloos uitvoer gaat de snelheid van 17mb/s naar 7mb /s omlaag, nee windows geeft verder niks aan en ik weet niet precies wat dat linux inhoud?

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:37

lier

MikroTik nerd

Een willekeurige livecd van Ubuntu:
https://tutorials.ubuntu....4-1276244947.1507106914#0

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Is het ook mogelijk om van netwerk kaart te wisselen? Omdat ik veel mensen met problemen tegen kom met killer internet.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:10:
Is het ook mogelijk om van netwerk kaart te wisselen? Omdat ik veel mensen met problemen tegen kom met killer internet.
Bedrade Ethernet? Nee, dat zit onboard op moederbord van je laptop. Een van de nadelen van een laptop ipv een desktop te nemen.

Enige optie op dat vlak is een USB3/Thunderbolt externe Ethernetadapter te nemen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1