Toon posts:

Welke 17"?

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
over 2 a 3 weken heb ik het geld voor een 17" dinges voor mn neus...
dus nog ff chekke bij mn mede pc-ers;
Moet ik een IIyama of een CTX met trinitron scherm nemen?

groenten..... :)

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je vergeet de LG 795FT+ (als dat ding zo heet) Dat schijnt ook een hele goede Trintron te zijn.

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08 20:04
Yep, ik heb de LG 795FT + en die bevalt me echt prima!

Grtz,
Muyz

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:40
heb zelf een philips brilliance 17inch. Ben daarover ook zeeeer tevreden met de kwaliteit.

3kwp pvoutput

• Harmen
  • Laatst online: 31-08 18:19

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb ook een LG 795FT+, dit is een zeer goede monitor! :) :P :9

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
bij de Mycom hier in Eindhoven is de CTX blabla-tron 750,- en de IIyama 835,maar in Nuenen,waar ik woon,is de NEC FE 700.699....
hmm.wat zal ik doen?
De LG is hier niet te koop..tenminste,niet bij de Mycom...de trendtek bevalt me niet en de Paradigit is gewoon te duur.
Philips monitors kan ik waarschijnlijk ook in de Philips personeels-winkel kopen,maar aleen weet ik de prijs nog niet.....

bedankt voor de reply's.....
(de twijfel wordt steeds erger) ;)

Verwijderd

Zal ik ook nog ff helpen door te zeggen dat dit berichtje er super strak bij staat op mijn CTX PR711 trinitron ;)

• Evert
  • Niet online
In de personeelwinkel van Philips schelen de prijzen wat betreft pc-randapparatuur niet echt veel. (tenminste de laatste keer dat ik keek).

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Als je een NEC wilt zou ik een duurdere nemen. Die FE 700 is meer een 15" in 17" formaat. De gebruikte techniek is te simpel om echt 17" aan te kunnen. Als je het geld hebt zou ik een Iiyama, Eizo, NEC of Viewsonic nemen. Als je het geld niet hebt een LG of CTX, of Philips. Neem iig een platte, daar heb je veel plezier van.

Verwijderd

Of een korte, zoals de ctx VL10 shortneck, past mooi langs m'n 14".
1024-768@100Hz
800-600@144Hz

Verwijderd

Topicstarter
thnx voor de replys jonges...
volges de my-cum gast moest ik de ctx nemen,dank dat ik dat ok doe...hij kost nog maar 815 trouwes..
heb tussendoor trouwes een logitech wireless gekocht...zeer ok...maja,dit laatste hoord weer erges anders thuis,groentenen houdoe

Verwijderd

He ze hebben nu ook magazijn uitverkoop bij ctx
Zijn niet zulke hele nieuwe meer maar er staat er eentje bij van 17" en die is echt vet!!
1280x1024 @ 85 hz
1600x1200 @ 75 hz!
Voor 650 of zoiets!!!

Hoe vind je die??

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind dat ik de trinitron moet nemen,ahrd voor gespaard,en dan staat er ook iets!
maar iemand uit mn klas beweert dat die slecht voor je ogen zijn,moet ik me daarvan iets aantrekken?
//out\\

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:10

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Trinitron slecht voor de ogen!? Waar slaat dat nou weer op?

Ik zou ook voor de CTX Trinitron gaan. Piyama's zijn altijd kleiner dan vergelijkbare monitoren van andere fabrikanten (17" Piyama is wat andere fabrikanten als 16" zouden verkopen).

Verwijderd

Topicstarter
Ik geloof er zelf ok nix van,....een superstrak beeld op meer dan 100hz kan nooit slecht voor je ogen zijn...maar ik ben er nu zeker van hoor...ff uitzoeken hoe ik deze threat kan sluiten...
allemaal bedankt!

Verwijderd

Over dat afsluiten van dit topic kan ik je ook nog een tip geven:

Niet naar zoeken !! :)

Verwijderd

Topicstarter
was ik al 8er!!!
:) :) :) :) :) ;)

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

ik heb een LG flatron 795ft plus, en dat ding is echt super!

trouwens, weet iemand iets over lg? ik las laatst ergens een stuk en het schijnt dat ze nog veel meer apparatuur maken, branders, cd rom, dvd etc... schijnen echt supergoedkoop bezig te zijn in Azie en amerika, en willen nu europa in..

PM

oh ja, niet iedereen kan in die philips personeels winkel kopen toch?

Laten we lekker link gaan doen...

• The Slicer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 11:59
De monitor divisie van LG is overgenomen door Philips :) ...
Pagina: 1