Beste allen.
Hier heb ik al gepost maar helaas weinig reacties.
icecreamfarmer in "Het grote verzekeringen topic, nut en kostenbeperking."
Nu heb ik de keuze weten te beperken tot SNS en Centraalbeheer maar zit met name met vragen over de inboedel verzekering en bijbehorende buitenshuisdekking.
Het is echt een waar doolhof van wie wat dekt en tot welke bedrag.
Sowieso is onduidelijk of valschade ook gedekt wordt. Of dat dat onder ondeskundig gebruik valt. Want hiervoor zou ik de buitenshuisdekking nemen. Of heb ik die uberhaupt niet nodig vanwege de dekking van de doorlopende reisverzekering?
SNS zegt niet aan maxima te doen maar als je ze belt krijg je te horen dat ze toch een max hebben van €6000 voor alle electronica tezamen. Dit bedrag staat echter nergens vermeld in de voorwaarden of op de website.
Centraalbeheer is daar eerlijker in en vermeldt gewoon het bedrag.
Iemand hier ervaringen mee?
Hier heb ik al gepost maar helaas weinig reacties.
icecreamfarmer in "Het grote verzekeringen topic, nut en kostenbeperking."
Nu heb ik de keuze weten te beperken tot SNS en Centraalbeheer maar zit met name met vragen over de inboedel verzekering en bijbehorende buitenshuisdekking.
Het is echt een waar doolhof van wie wat dekt en tot welke bedrag.
Sowieso is onduidelijk of valschade ook gedekt wordt. Of dat dat onder ondeskundig gebruik valt. Want hiervoor zou ik de buitenshuisdekking nemen. Of heb ik die uberhaupt niet nodig vanwege de dekking van de doorlopende reisverzekering?
SNS zegt niet aan maxima te doen maar als je ze belt krijg je te horen dat ze toch een max hebben van €6000 voor alle electronica tezamen. Dit bedrag staat echter nergens vermeld in de voorwaarden of op de website.
Centraalbeheer is daar eerlijker in en vermeldt gewoon het bedrag.
Iemand hier ervaringen mee?
ik zie ik zie wat jij niet ziet