Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, Gamen en nog eens gamen. Ik speel voornamelijk MMORPGs en veel van de nieuwste games die uitkomen speel ik ook dus grafisch moet het goed in elkaar steken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
liefste rond de 1500 maar m'n max is 2.000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee maar het budget is gebaseerd op de PC alleen, beeldschermen en dergelijke accessoires behoren niet tot dit budget.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil gewoon een goede game PC waar ik de nieuwste spellen op goed kwaliteit kan spelen. Goede ventilatoren zijn een must gezien het feit de PC vaak aan staat en hij op en slaapkamer staat dus zo min mogelijk geluid moet maken. Ik heb ook een windows kopie nodig dus die zou er ook nog bij moeten, welke versie maakt me niet uit, als het maar goed is. Momenteel gebruik ik nog windows 7.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren aan merken zolang het maar goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De enige wens die ik heb is dat hij binnen het budget valt en aan mijn eisen voldoet, als jullie denken dat ik niet heel het budget nodig heb om te behalen wat ik wil zou het ook fijn zijn als het goedkoper kan natuurlijk.
Ga je overklokken?
???
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een goed aantal jaar vooruit kunnen met m'n nieuwe PC. Hij hoeft niet over the top te zijn, als hij goed is is hij goed. Wel word het opprijs gesteld als ik hem kan upgraden in de komende jaren om met de tijd mee te blijven gaan.
Dit is wat ik aangeraden kreeg van een Tweaker(AMDRadeon), wat ik voorheen had bleek niet bepaald goed te zijn dus heb dit van hem overgenomen, wat kan er beter?
Ook heb ik iets gehoord over 2 videokaarten in 1 systeem,wat voor voordelen heeft dit en is dit aan te raden?
Is een geluidskaart aan te raden?
Moeten hier nog meer ventilatoren in?
Gamen, Gamen en nog eens gamen. Ik speel voornamelijk MMORPGs en veel van de nieuwste games die uitkomen speel ik ook dus grafisch moet het goed in elkaar steken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
liefste rond de 1500 maar m'n max is 2.000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee maar het budget is gebaseerd op de PC alleen, beeldschermen en dergelijke accessoires behoren niet tot dit budget.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil gewoon een goede game PC waar ik de nieuwste spellen op goed kwaliteit kan spelen. Goede ventilatoren zijn een must gezien het feit de PC vaak aan staat en hij op en slaapkamer staat dus zo min mogelijk geluid moet maken. Ik heb ook een windows kopie nodig dus die zou er ook nog bij moeten, welke versie maakt me niet uit, als het maar goed is. Momenteel gebruik ik nog windows 7.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren aan merken zolang het maar goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De enige wens die ik heb is dat hij binnen het budget valt en aan mijn eisen voldoet, als jullie denken dat ik niet heel het budget nodig heb om te behalen wat ik wil zou het ook fijn zijn als het goedkoper kan natuurlijk.
Ga je overklokken?
???
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een goed aantal jaar vooruit kunnen met m'n nieuwe PC. Hij hoeft niet over the top te zijn, als hij goed is is hij goed. Wel word het opprijs gesteld als ik hem kan upgraden in de komende jaren om met de tijd mee te blijven gaan.
Dit is wat ik aangeraden kreeg van een Tweaker(AMDRadeon), wat ik voorheen had bleek niet bepaald goed te zijn dus heb dit van hem overgenomen, wat kan er beter?
Ook heb ik iets gehoord over 2 videokaarten in 1 systeem,wat voor voordelen heeft dit en is dit aan te raden?
Is een geluidskaart aan te raden?
Moeten hier nog meer ventilatoren in?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1600X Boxed zonder koeler | € 224,95 | € 224,95 |
1 | MSI B350 Gaming Pro Carbon | € 118,35 | € 118,35 |
1 | MSI GeForce GTX 1080Ti Gaming X | € 752,50 | € 752,50 |
1 | Corsair Carbide 330R Blackout Edition | € 97,95 | € 97,95 |
1 | Microsoft Windows 10 Home (alle talen) 32/64bit, Retail | € 94,83 | € 94,83 |
1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 51,- | € 51,- |
1 | Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4-3200 CL14 | € 225,75 | € 225,75 |
1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 141,95 | € 141,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.787,23 |
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2017 11:58 ]