Tijdens het aangeven op welke drive Windows geïnstalleerd moet worden krijg ik de volgende foutmelding: '' Windows cannot be installed to this disk. This computer's hardware may not support booting to this disk. Ensure that the disk's controller is enabled in the computer's BIOS menu. '' De installatie vind plaats op een HP ProLiant DL360 G6 (P410I raid controller) waarvan 2 HP EH0146FAWJB in RAID 0 staan geconfigureerd, dit is zichtbaar tijdens de installatie.
Het lijkt mij een driver issue van de raidcontroller, ik heb echter geen idee hoe ik deze apart aan de installatie kan toevoegen. Bij het selecteren van de drive zie ik een 'Load driver' knop, ik weet echter niet hoe ik hier een driver voor moet klaarzetten? Of mogelijk staat er ergens iets anders toch niet goed? Ik kom er even niet meer uit.
Het lijkt mij een driver issue van de raidcontroller, ik heb echter geen idee hoe ik deze apart aan de installatie kan toevoegen. Bij het selecteren van de drive zie ik een 'Load driver' knop, ik weet echter niet hoe ik hier een driver voor moet klaarzetten? Of mogelijk staat er ergens iets anders toch niet goed? Ik kom er even niet meer uit.