Toon posts:

cheats D2 LoD?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
waar kan je de cheats voor Diablo2 Lord of Destruction vinden.
Hij wil mijn oude mannetje niet converteren, en echt opnieuw beginnen is niet fijn.

thanx B-)

Verwijderd

Topicstarter
^^anybody?^^

Verwijderd

Blijkbaar vinden de meeste mensen cheaten lame en als 'ie je char niet wil converten klopte er waarschijlijk al iets niet!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-01 22:01

Rashann

Zoek de hond...

Vraagje: Waarom wil je Charaacter niet converten?
Heb je soms duplicate items die je niet kwijt wil? Het is gewoon heel erg flauw om te cheaten, en dan vooral als je dat straks ook nog op (open) Battle.net zou gaan doen...

En een extern convert programma ken ik niet. Zet anders je character maar ff online, dan is er vast wel iemand die hem wil converten voor jou (maar dan is ie dus wel 'schoon' waarschijnlijk :) )

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

bij mij heeft ie gewoon al mijn chars geconverteerd met alles erop en eraan

ik denk dat er dan idd iets niet goed zit met je mannetje :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Topicstarter
okay okay
mijn mannetje was niet echt "schoon" en mijn versie misschien ook niet, nou niet meteen allemaal schijnheilig gaan doen.
Ik heb D2 heel veel gespeeld, daarna pas beetje ge-enhanced, maar hoe dan ook, ook voor newbee's is het niet leuk om heel fucking diablo door te spelen om een beetje level te bereiken, en toegang te krijen tot een beetje uitdgend level, easy en moderate suckern big time.

Sorry hoor, maar ik werk lang en ben laat thuis en dan wil je niet meer je tijdverneuken om heel diablo2 door te spelen, maar wil je meteen met de nieuwe act beginnen. Volgende week weer een nieuw spel!! Ik werk in de games wereld en ik krijg gewoon een helehoop games voor mijn neus. Ik heb teveel leuks in mijn handen om wakker te gaan liggen van cheaten, cheaten moet je gebruiken om een game snel en duidelijk te kunnen beoordelen. Er zijn zoveel dat je aandacht niet aan allemaal besteed kan worden, was het maar zo. :+

Iemand moet de huur betalen.

Hoe dan ook, mijn vraag blijft:

wie kent er nu al een cheater om karakters
toegang te geven tot act V?? :D :D

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-02 20:25
I don't really aprove of cheating, but for this ones I will make an exception.
Try the usually site, like gamecopyworld, astalavista, megagames, warez sites for this kind of trainers/hacks/exploits.

Btw, this post is in English because I don't want to cheat in Dutch :)

• slownera
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Zoek gewoon in google naar een diablo2 editor. Je komt er geheid wel één tegen die ook werkt met de expansion.

Verwijderd

Jamella werkt...

http://www.jamella.f2s.com/download.html

ik heb em getest met D2 LOD 1.08

Verwijderd

Topicstarter
thanks people!
daar hebben we tenminste wat aan!

Verwijderd

Topicstarter
MINDER PRETTIG :'(:'(
hij doet het niet, link wel maar vervolg link naar editor.
Maar heb al gezocht op internet en heb hem nu! Strakjes proberen!!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas pindakaas,
na instaleren van Patch 1.08 zijn de karakter files veranderd en niet meer te bewerken met jamella.
Iemand nog andere goede ideeën?

Verwijderd

Ik zal thuis eens kijken welke editors ik heb...

post je email adres hier, dan zal ik vanavond die editors opsturen... (als ze groot zijn dan krijg je ze pas morgen want dan heb ik een betere verbinding, heb thuis maar een 56k verbinding :'( )

Verwijderd

Topicstarter
Thanks dude!

surprise@zonnet.nl

:):):)

Verwijderd

Lucifer2 -> Ik heb ze net verstuurd, als je nog vragen heb, mail me of post ze anders hier.

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Lamers!!!

• HitmanWVU
Op maandag 09 juli 2001 21:28 schreef lucifer2 het volgende:
waar kan je de cheats voor Diablo2 Lord of Destruction vinden.
Hij wil mijn oude mannetje niet converteren, en echt opnieuw beginnen is niet fijn.

thanx B-)
Dan cheat jeje toch weer ff zodat je nie opnieuw hoeft te beginnen! Cheat lamer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Hitman wussy,
om maar even netjes op jouw flame te reagren...:r
als je kan lezen zal je berijpen dat je jezelf net voor LUL hebt gezet, want mijn motivatie is duidelijk. En ik ZOEK juist die cheater.. :Z:Z
Maar cheaten is kan je doen om te winnen, zoals jij dat vast doet, maar ook om een spel snel door te lopen... :Z
LEZEN!!!

• HitmanWVU
Op vrijdag 13 juli 2001 12:10 schreef lucifer2 het volgende:
Beste Hitman wussy,
om maar even netjes op jouw flame te reagren...:r
als je kan lezen zal je berijpen dat je jezelf net voor LUL hebt gezet, want mijn motivatie is duidelijk. En ik ZOEK juist die cheater.. :Z:Z
Maar cheaten is kan je doen om te winnen, zoals jij dat vast doet, maar ook om een spel snel door te lopen... :Z
LEZEN!!!
Ik speel alleen maar closed dus kan niet cheaten! ......
Pagina: 1