Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo. De "Umidigi Z1 Pro" is een mooie phone, maar nergens is er melding van de eigenlijke SAR waarden.
In het bijzonder interesseren mij de EU-waarden voor zowel HEAD als BODY.
Kan iemand mij hiermee verder helpen?
Alvast bedankt!
PS: doel is trouwens: privé aankoop.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: slechts 1 bron maakt melden van 1 waarde, nl. 0.7. Doch geen onderscheid HEAD/BODY of vermelding EU. Meerdere bronnen lijken me aangeraden ...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd ik ben niet zo thuis in de SAR waardes. Maar worden die niet gemeten door Europese instanties voordat het toestel hier uitkomt? Als dat zo is verwacht ik namelijk dat er geen instantie is die de testen heeft uitgevoerd, aangezien die toestellen officieel niet in Nederland worden verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@rens-br thx. Dat dacht ik ook, maar ik ken merken die het wel doen, denk aan OnePlus (1+). Reeds bij z'n eerste lancering (met 'invites' remember :) ) werden er SAR waarden geuit; uiteraard ook omdat ze ook de EU als doelmarkt voor ogen hadden. Als Umidigi ook gelijkaardige ambities heeft, dan verwacht ik dat zij ook hun waarden zullen uiten of al ergens geuit hebben. En naar dat laatste bij ik dus op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@Verwijderd zoals je zelf al aangeeft had OnePlus Europa als verkoopmarkt, terwijl Umidigi dat totaal niet heeft. (Gezien het gebrek aan een winkel die de toestellen hier verkoopt)

Ik verwacht dus dat die informatie voor handen is. Ik had voor jou ook nog even gekeken bij de Chinese waakhond, maar daar kan ik die informatie ook niet terugvinden.

Ik heb nog even je titel aangepast.

[ Voor 38% gewijzigd door rens-br op 03-10-2017 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@rens-br OnePlus had destijds ook geen winkel of dergelijk, enkel rechtstreeks bestellen (niet zeker zelfs als 1+ vandaag de dag al echt 'een winkel' heeft in EU - ik denk trouwens nog steeds niet). g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@Verwijderd geen echte winkel, dat klopt. Maar de webshop van OnePlus is sinds dag één online en de toestellen worden netjes verscheept met Europese garantie voorwaarden en support.

De Umidigi toestellen zijn wel te koop bij online winkels, maar dat is dan eigenlijk (bijna) altijd importeren, zonder Europese garantie en support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@rens-br ah zo. Ok, bedankt voor uw reactie. Mocht je alvast info omtrent SAR of dergelijke voor dit toestel zien passeren ... Mvg
Pagina: 1