Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb zojuist een Vector stock gekocht (Palmbladeren). Als ik het bestand open kan ik de rest van de bladeren met witte pijl selecteren, maar waarom zijn deze niet zichtbaar (tekening is dus groter)? Ik wil ALLES van het artwork zien en niet alleen wat de designer heeft af gekaderd.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Illustrator CS6

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb gekeken of het een knipmasker was, maar dat is het ook niet. Als ik hele afbeelding selecteer zie ik alleen de selectie van de bladeren binnen de kader. Ik heb een printscreen gemaakt maar kan deze niet uploadenomdat ik nog inet genoeg 'karma' punten heb?

Beste antwoord (via Verwijderd op 03-10-2017 12:48)

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Ik lees in je bericht niet of je gekeken hebt of er lagen op slot zitten.

...Er zijn wel websites waar je een afbeelding kunt uploaden, misschien kunnen we je dan beter helpen.

Schiet me net te binnen..: Kan het zijn dat de palmbladeren (pad) een vulling hebben met daarin het vectorbeeld? deze zou dan in je stalenvenster staan.

[ Voor 30% gewijzigd door AstralizeR op 03-10-2017 12:12 ]

SW-1682-5926-5204

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Ik lees in je bericht niet of je gekeken hebt of er lagen op slot zitten.

...Er zijn wel websites waar je een afbeelding kunt uploaden, misschien kunnen we je dan beter helpen.

Schiet me net te binnen..: Kan het zijn dat de palmbladeren (pad) een vulling hebben met daarin het vectorbeeld? deze zou dan in je stalenvenster staan.

[ Voor 30% gewijzigd door AstralizeR op 03-10-2017 12:12 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:46
De link waar het stockplaatje op staat kan natuurlijk wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel AstralizeR! Ik heb in de lagen gekeken. Er was niets op slot maar ik kon wel zien dat ieder blad gegroepeerd stond (knipgroepen) en kon ik deze selecteren. Dankjewel!!!