Verwijderd
Je bedoelt niet de practise sessions maar het tournooi,UT opstarten,game>resume previous game ofzoiets
Ik moet mijn schijf formateren
en ik ben al aardig ver met UT en ik heb geen zin om weer over nieuw te beginnen. Dus ik moet hem backuppen
Verwijderd
Simpel.. bewaar UT (op cdr ofzow). heel de map dus.
Kopieer hem daarna naar de nieuwe schijf en herinstalleer UT.
Omdat ik denk dat savegames extra files zijn, gaat hij deze niet overschrijven bij een nieuwe installatie.
Omdat ik denk dat savegames extra files zijn, gaat hij deze niet overschrijven bij een nieuwe installatie.
Moet je 'm opnieuw installeren dan?? Voor zover ik weet werkt het gewoon terugzetten op de harde schijf ook.Op maandag 09 juli 2001 22:07 schreef Fegisje het volgende:
Verwijderd
Er waren wat files die je moest bewaren zodat je kunt reinstallen en niet opnieuw hoeft te beginnen.Maar welke files dat zijn?
Dat klopt, je ziet daar een paar regels in staan met allemaal nummers/letters gescheiden door / en dat is eigenlijk een savegame....Op dinsdag 10 juli 2001 03:13 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Savegames staan in je user.ini. Backup die gewoon, dan gaat het goed
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
User.ini voor savegames, keybinds en botinstellingen enzo, unrealtournament.ini voor instellingen van videokaart en ut zelf.Op maandag 09 juli 2001 23:58 schreef -SpiNeRgY- het volgende:
Er waren wat files die je moest bewaren zodat je kunt reinstallen en niet opnieuw hoeft te beginnen.Maar welke files dat zijn?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Pagina: 1