Toon posts:

Waar staan mijn UT save games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie Topic. weet iemand dit

Verwijderd

nee

Verwijderd

Je bedoelt niet de practise sessions maar het tournooi,UT opstarten,game>resume previous game ofzoiets

Verwijderd

c:\unrealtournament\system ? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet mijn schijf formateren :( en ik ben al aardig ver met UT en ik heb geen zin om weer over nieuw te beginnen. Dus ik moet hem backuppen

Verwijderd

Simpel.. bewaar UT (op cdr ofzow). heel de map dus.

Kopieer hem daarna naar de nieuwe schijf en herinstalleer UT.

Omdat ik denk dat savegames extra files zijn, gaat hij deze niet overschrijven bij een nieuwe installatie.

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:59
Op maandag 09 juli 2001 22:07 schreef Fegisje het volgende:
Kopieer hem daarna naar de nieuwe schijf en herinstalleer UT.
Moet je 'm opnieuw installeren dan?? Voor zover ik weet werkt het gewoon terugzetten op de harde schijf ook.

Verwijderd

Er waren wat files die je moest bewaren zodat je kunt reinstallen en niet opnieuw hoeft te beginnen.Maar welke files dat zijn?

Verwijderd

Savegames staan in je user.ini. Backup die gewoon, dan gaat het goed :)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Op dinsdag 10 juli 2001 03:13 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Savegames staan in je user.ini. Backup die gewoon, dan gaat het goed :)
Dat klopt, je ziet daar een paar regels in staan met allemaal nummers/letters gescheiden door / en dat is eigenlijk een savegame....

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Op maandag 09 juli 2001 23:58 schreef -SpiNeRgY- het volgende:
Er waren wat files die je moest bewaren zodat je kunt reinstallen en niet opnieuw hoeft te beginnen.Maar welke files dat zijn?
User.ini voor savegames, keybinds en botinstellingen enzo, unrealtournament.ini voor instellingen van videokaart en ut zelf.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Pagina: 1