Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 978071

Topicstarter
Vandaag heb ik mijn Wileyfox Swift geupdate. Dit is de 7.1.2 TOS257G - N2G48B update. Sinds dat de update erop staat, wordt 90% van de tijd geen geluid afgespeeld tijdens bijvoorbeeld muziek luisteren, video's afspelen, YouTube etc (ook wanneer de muziek / video zich op de telefoon zelf bevinden).

Ik heb alle instellingen gehad, maar heb niets kunnen vinden wat hier misschien mee te maken heeft.

Is dit een softwarefout? Ik heb nergens revieuws kunnen vinden over deze update (de vorige update ook niet, vandaar dat ik het gelijk geinstalleerd heb) , dus weet ook niet of er meerderen tegen dit probleem aanlopen.

Beste antwoord (via rens-br op 03-10-2017 22:23)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Android updates willen wel eens wat kleine bugjes met zich meebrengen. Factory reset lost het in 99% van de gevallen op.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Android updates willen wel eens wat kleine bugjes met zich meebrengen. Factory reset lost het in 99% van de gevallen op.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 978071 welkom op Tweakers.

Als ik in [Wileyfox Swift] Ervaringen en Discussie kijk lijk je de enige te zijn met dit probleem. Ik kan dus ook een factory reset aanraden. Ik neem overigens wel aan dat je het geluid wel aan hebt staan op het moment dat je iets probeert af te spelen?

[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 03-10-2017 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 978071

Topicstarter
rens-br schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:29:
@Anoniem: 978071 welkom op Tweakers.

Als ik in [Wileyfox Swift] Ervaringen en Discussie kijk lijk je de enige te zijn met dit probleem. Ik kan dus ook een factory reset aanraden. Ik neem overigens wel aan dat je het geluid wel aan hebt staan op het moment dat je iets probeert af te spelen?
Factory reset gedaan, zover ik weet is dit probleem nu opgelost.
(Geluid stond aan ja ;), getest met en zonder koptelefoon).
Nu komen de andere problemen weer opdagen... Facebook niet meer compatible... Lite versie overigs wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 978071 dat is inderdaad een probleem met Wileyfox toestellen die hiervoor op CyanogenOS hebben gedraaid. Google heeft de app uit de Play Store gehaald voor al die toestellen.