Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 978005

Topicstarter
Mijn vriendin haar oude gsm is kapot waardoor ze een nieuwe gsm heeft moeten aanschaffen. Omdat ze een iphone 5s (nanosim) heeft gekocht kan ze haar oude (gewone) simkaart niet meer gebruiken en wij hebben geen gsm meer waar een gewone simkaart in past. Nu is mijn vraag of wij op één of andere manier toch nog haar contacten kunnen overzetten? Ze heeft haar contacten dus enkel op haar simkaart staan en niet aan outlook ofzo gelinkt.

Op internet vindt je verschillende manieren terug om dit te doen maar overal lees je dat je je contacten van je sim naar je telefoon moet kopiëren, nieuwe simkaart plaatsen en dan je contacten van je telefoon naar je nieuwe simkaart kopieert. Maar zoals reeds aangehaald in mijn vraag hebben wij geen gsm meer waar een oude simkaart in past.

Hopelijk kom hier toch nog andere (haalbare) mogelijkheden te weten.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:13

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Je zult toch op de een of andere manier de contacten van de oude telefoon moeten exporteren. Daar ben je niet heel duidelijk over trouwens (is dat bijv. een android telefoon?) of een oudere dumbphone?

Voor smartphones heeft apple zelf een app om overstappen van android naar ios mogelijk te maken: https://support.apple.com/nl-nl/HT201196
Is op zich te doen, maar heeft mij een simkaart gekost. Wellicht handiger om het via de provider te regelen. Sommigen rekenen een x bedrag voor een nano-simvervanging.
Zelf ben ik bij een vodafone shop binnengestapt en heb het gevraagd. Is gratis voor me gedaan daar, terwijl het als je op hun site kijkt tot 20 euro kan kosten. En ben nog een prepaidgebruiker ook. :+

[ Voor 47% gewijzigd door SuBBaSS op 02-10-2017 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:37

heuveltje

KoelkastFilosoof

Anoniem: 978005 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:27:
Mijn vriendin haar oude gsm is kapot waardoor ze een nieuwe gsm heeft moeten aanschaffen. Omdat ze een iphone 5s (nanosim) heeft gekocht kan ze haar oude (gewone) simkaart niet meer gebruiken en wij hebben geen gsm meer waar een gewone simkaart in past. Nu is mijn vraag of wij op één of andere manier toch nog haar contacten kunnen overzetten? Ze heeft haar contacten dus enkel op haar simkaart staan en niet aan outlook ofzo gelinkt.

Hopelijk kom hier toch nog andere (haalbare) mogelijkheden te weten.

Alvast bedankt!
Ik had precies hetzelfde probleem.
Uiteindelijk naar zon "smartphone fix centrum" gegaan.
Daar een half uur staan klooien met een oude gsm om alles van de 1ne na de andere gsm om te zetten.
maar uiteindelijk wel gelukt :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d