Mijn vriendin haar oude gsm is kapot waardoor ze een nieuwe gsm heeft moeten aanschaffen. Omdat ze een iphone 5s (nanosim) heeft gekocht kan ze haar oude (gewone) simkaart niet meer gebruiken en wij hebben geen gsm meer waar een gewone simkaart in past. Nu is mijn vraag of wij op één of andere manier toch nog haar contacten kunnen overzetten? Ze heeft haar contacten dus enkel op haar simkaart staan en niet aan outlook ofzo gelinkt.
Op internet vindt je verschillende manieren terug om dit te doen maar overal lees je dat je je contacten van je sim naar je telefoon moet kopiëren, nieuwe simkaart plaatsen en dan je contacten van je telefoon naar je nieuwe simkaart kopieert. Maar zoals reeds aangehaald in mijn vraag hebben wij geen gsm meer waar een oude simkaart in past.
Hopelijk kom hier toch nog andere (haalbare) mogelijkheden te weten.
Alvast bedankt!
Op internet vindt je verschillende manieren terug om dit te doen maar overal lees je dat je je contacten van je sim naar je telefoon moet kopiëren, nieuwe simkaart plaatsen en dan je contacten van je telefoon naar je nieuwe simkaart kopieert. Maar zoals reeds aangehaald in mijn vraag hebben wij geen gsm meer waar een oude simkaart in past.
Hopelijk kom hier toch nog andere (haalbare) mogelijkheden te weten.
Alvast bedankt!