Mijn probleem
Mijn gpu drivers willen niet upgrade naar crimson omdat ik een Igpu heb met en ge ondersteunende gpu heb. Dit is raar want mijn R9 280X is aan wezig in mijn systeem wordt ge herkt in de bios een daar zit ook de HDMI kabel in. Windows ziet ook 2 Gpus een AMD radeon HD 7660D(volgens mij de Igpu) en een AMD Readon HD 7900 series dusss
.
Mijn vraag
Hoe kan ik de Igpu uit zetten en de drivers als nog upgrade naar crimson.
Relevante software en hardware die ik gebruik
AMD A10 5800K + readon nog wat gpu
ASRock FM2A85X Extreme6
AMD R9 280X
12GB ram mix match
Drivers op het moment zijn: 13.251.9001.1001-140704a-173665E-ATI
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Over al waar ik kijk staat dat ik het niet moet uit zetten maar ja, als dat zo was was ik hier niet geweest. Of vagen antwoorden waar ik niks aan heb
Her instantie van Windows maar dat helpt ook voor geen meter/ handmatig uit zetten in Windows. Dit werkt voor heel even tot dat ik een spel of hardware excaltie nodig heb dan crasty
Mijn gpu drivers willen niet upgrade naar crimson omdat ik een Igpu heb met en ge ondersteunende gpu heb. Dit is raar want mijn R9 280X is aan wezig in mijn systeem wordt ge herkt in de bios een daar zit ook de HDMI kabel in. Windows ziet ook 2 Gpus een AMD radeon HD 7660D(volgens mij de Igpu) en een AMD Readon HD 7900 series dusss

Mijn vraag
Hoe kan ik de Igpu uit zetten en de drivers als nog upgrade naar crimson.
Relevante software en hardware die ik gebruik
AMD A10 5800K + readon nog wat gpu
ASRock FM2A85X Extreme6
AMD R9 280X
12GB ram mix match
Drivers op het moment zijn: 13.251.9001.1001-140704a-173665E-ATI
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Over al waar ik kijk staat dat ik het niet moet uit zetten maar ja, als dat zo was was ik hier niet geweest. Of vagen antwoorden waar ik niks aan heb
Her instantie van Windows maar dat helpt ook voor geen meter/ handmatig uit zetten in Windows. Dit werkt voor heel even tot dat ik een spel of hardware excaltie nodig heb dan crasty
confused reality