het kan goed gaan maar het kan ook fout gaan (op de lange duur) als je goed kan solderen en je heb een goed soldeerstation, dan zou ok het zekere voor het onzekere nemen en de condesator vervangen.
och tape eromheen en je ziet niets meer, ik zou niet de soldeerbout in een multi-layer mobo zetten...
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
Tja als ie nog werkt kan het eerst geen kwaad. Echter, op de lange duur zal het er niet beter op worden (tenzij je geluk hebt!) !
Zo te zien is het een Abit, en dan nog wel een KT7 of een KT7A.Op maandag 09 juli 2001 21:24 schreef Blukmeester het volgende:
Is dat een MSI mobo btw?
Ik denk niet dat het kwaad kan hoor. Zolang de elco's nog goed vast zitten en geen contacht maken met elkaar (zonder isolatie-materiaal) kan er weinig gebeuren. Je zou het nog kunnen fixen met tape ofzo, maar verder zou ik er niks aan doen, ivm eventuele garantie.
sigloos
die garantie is ie nu toch wel kwijt hoorOp maandag 09 juli 2001 21:45 schreef _mARCO_ het volgende:
[..]
Zo te zien is het een Abit, en dan nog wel een KT7 of een KT7A.
Ik denk niet dat het kwaad kan hoor. Zolang de elco's nog goed vast zitten en geen contacht maken met elkaar (zonder isolatie-materiaal) kan er weinig gebeuren. Je zou het nog kunnen fixen met tape ofzo, maar verder zou ik er niks aan doen, ivm eventuele garantie.
Verwijderd
Als ie werkt werkt ie zou ik zeggen
Als je mazzel hebt blijft ie het nog jaaaaren doen...
is een Abit KT7A-RAID bordje.
Garantie zorg ik wel voor als het niet goed gaat
werk in een pcshop en regel veel met rma op de zaak ,dus dat komt anders wel goed.
Garantie zorg ik wel voor als het niet goed gaat
Daarom zeg ik ook 'eventuele' garantieOp maandag 09 juli 2001 21:48 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
die garantie is ie nu toch wel kwijt hoor
En met de juiste connecties kun je zelfs met kapotte pc-apparatuur een heel eind komen
sigloos
Sjeez, er zijn dus echt mensen die aan de hand van een enkele condensator en een detailfoto kunnen zien welk mobo het is.
Iemand die aan de hand van de deuk het revisienummer kan zien? :):)
Iemand die aan de hand van de deuk het revisienummer kan zien? :):)
Als er een deuk in het aluminium van de elco zit, zou ik me afvragen of ik de rest van mijn computeronderdelen wil riskeren.
Als alleen het plastic beschadigt is, is er niets loos, wat een stukje iso-tape kan verhelpen.
Een klein krasje tel ik niet als deuk.
En dat vast zitten van de elco, wat hier ergens boven als verteld is, is natuurlijk ook belangrijk.
Als alleen het plastic beschadigt is, is er niets loos, wat een stukje iso-tape kan verhelpen.
Een klein krasje tel ik niet als deuk.
En dat vast zitten van de elco, wat hier ergens boven als verteld is, is natuurlijk ook belangrijk.
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Mwah.. Niks aan de hand zo te zien..
Gewoon effe wat tape eromheen voor de isolatie en vrolijk verder gaan!
Gewoon effe wat tape eromheen voor de isolatie en vrolijk verder gaan!
Mooi is anders, maar zolang er geen gaten in zitten en deuken blijven, stukje krimpkous of isotape, en klaar ben je..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
De meesten hebben al een oplossing gegeven voor het elco probleempje. 
Ik zou iig wel ff opletten met het plaatsen van een nieuwe kooler
Ik zou iig wel ff opletten met het plaatsen van een nieuwe kooler
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Pagina: 1