Toon posts:

film - harddisk - mediaspeler - tv

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een mediaplayer waarop ik een harddisk via USB kan aansluiten en de films die op de harddisk staan kan bekijken op mijn tv met hdmi aansluiting. Ik heb dus geen behoefte aan het streamen van films. Wifi op de mediaplayer is wat mij betreft dan ook niet nodig.
Zoiets als dit maar dan liever wat goedkoper en zonder wifi.

Iemand ervaringen / tips?

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:26
De helft van de moderne TV's kan dat zo al als je de HD direct aan sluit, en de film in het juiste formaat zet.

De markt voor zo'n ding is gewoon te klein, en zou in de komende jaren helemaal weg vallen.
Zoek tweedehands iets als 130€ al te veel is.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-10 15:26
Een Raspberry Pi3 met Kodi. Misschien een beetje overkill voor wat je wilt maar prijstechnisch helemaal in orde. Je hoeft alle toeters en bellen niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
@Verwijderd :Een Mede8er 600X3D kan je op Marktplaats oppakken voor nog geen 6 tientjes en doet alles wat je wilt. (kan zijn dat je de firmware even moet bijwerken naar de laatste versie)

Het decoding stuk moet je eigenlijk niet aan je TV overlaten, daar heb je vaak te maken met ontbreken van ondersteuning van extensies, latency/stotteren/lage framerate icm weinig geheugen of een trage CPU (tenzij je in de hogere prijsklasse zit van TV's ).

Een Mede8er kan ook verschillende bestandstypen aan, ondertiteling toevoegen en bibliotheek afbeeldingen + informatie scrapen (mits internetverbinding is ingeschakeld via UTP of WiFi) Darnaast is de besturing simpel en het menu vlot.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 16:11:
Ik ben op zoek naar een mediaplayer
Dus een verhuizing naar Consumentenelektronica Aankoopadvies.

Je gevraagde gebruiksdoel is uitermate simpel te realiseren. Als het echt goedkoop moet: op marktplaats een tweedehandse Raspberry Pi kopen waar je LibreELEC op zet. Of een nieuwe Pi als het iets meer mag kosten.