Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ultrabook voor internet/youtube en wat office toestanden

Pagina: 1
Acties:

• LollieLaurie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
Hey allemaal,

Heb momenteel een macbook pro 15' van 2011. Ben deze eigenlijk wat beu en had graag een nieuwe kleinere ultrabook gehad.

Deze zal gebruikt worden voor internet, youtube bekijken, netflix en wat office toestanden. Niet echt zwaar gebruik dus.
Formaat graag 12-13 en indien beschikbaar azerty.
Prijs is wat gevoelig liefst zo goedkoop mogelijk, maar ben verliefd op de metalen ultrabooks dusja hhmm.

Ik zit te denken om een Xiaomi Air 12 te kopen maar ben zwaar aan het twijfelen. Wat raden jullie nog aan (mag duurder)

Thx!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

LollieLaurie schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 16:00:
Ik zit te denken om een Xiaomi Air 12 te kopen maar ben zwaar aan het twijfelen. Wat raden jullie nog aan (mag duurder)
Begin als je wilt eens met deze zin uit te werken.
Wat motiveert jou om voor een Xiaomi air te kiezen en wat zijn juist de eigenschappen waardoor je toch aan het twijfelen bent?
Als je ons geen duidelijk inzicht geeft in je precieze wensen e.d. wordt het voor ons wel erg lastig om met suggesties te komen. Kan uiteraard wel, maar dan komt het waarschijnlijk neer op niveautje "iene miene mutte"

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• LollieLaurie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
Twijfel omdat hij uit China komt en hij qwerty is ipv azerty. Ik weet dat er heel wat leuke ultrabooks niet beschikbaar zijn met azerty dus ik wil me indien nodig wel aanpassen.

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Je gebruikt MS Office neem ik aan. Hoe diep ga je in die programma's en welke gebruik je het meeste? Want je zou natuurlijk ook een Chromebook kunnen overwegen. Google is ook behoorlijk ver gekomen met hun office applicaties. Als je echt het onderste uit de kan haalt is MS Office nog altijd het beste maar voor gewoon gebruik kun je ook prima naar Chromebooks kijken en die software. Verder doet die precies wat jij wilt.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:25
heb je een voorkeur voor het besturingssysteem of wil je graag bij macOS blijven?
wellicht is dan een macbook of macbook pro (13 inch) een prima opvolger van je huidige pro...

...

• GetterRobo
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-07-2021
Als je het aandurft om te bestellen via gearbest of aliexpress:
https://www.gearbest.com/laptops/pp_647765.html

Ik heb de V4 voor 225 euro kunnen kopen. Optioneel kun je nog een ssd inzetten.

Mijn ervaring tot nu toe is positief: goed en goedkoop.

• GetterRobo
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-07-2021
Check even mijn review:
EZBook PRO 3 (V4)
Pagina: 1