Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (duh), coderen, multimedia
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000 voor de desktop alleen. Scherm wordt achteraf gekocht, nog eventjes wat sparen voor iets deftig (tips welkom!)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
logitech mx518, samsung EVO 850 (voor OS), HDD 1TB voor data uit oude desktop
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil met deze investering nog een paar jaar toekomen, daarom niet alles op Ultra instellingen kunnen spelen, maar toch comfortabel kunnen gamen.
Ga je overklokken?
Proberen, heb het nog nooit kunnen doen wegens financiële situatie
Wat verwacht je van ons?
Tips! Opbouwende kritiek liefst
1) Wacht ik best op de nieuwe generatie processoren? Ik verwacht misschien een prijsdaling in de 7-reeks, wat voor mij beter uitkomt. Wil graag bij Intel blijven
2) Aangezien ik nog enkele jaren hiermee wil toekomen, meer RAM? M.2 sata is voorzien, dus kan nog upgraden. HMDI 1.4 te weinig voor als ik 144Hz scherm wil aankopen? (voorlopig te duur)
3) Moesten er nog tips zijn qua kleurencombinatie hoor ik het graag. Ik heb een rode videokaart, gele RAM, maar moederbord is zwart wit. Heb ook gekeken naar kwaliteit voor beste prijs, dus erg veel keuze is er niet.
4)Fractal Design Define Mini C Window zie ik ook wel zitten, wat is de beste keus? Veel goede reviews voor fractal ook.
Thanks!
Gamen (duh), coderen, multimedia
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000 voor de desktop alleen. Scherm wordt achteraf gekocht, nog eventjes wat sparen voor iets deftig (tips welkom!)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
logitech mx518, samsung EVO 850 (voor OS), HDD 1TB voor data uit oude desktop
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil met deze investering nog een paar jaar toekomen, daarom niet alles op Ultra instellingen kunnen spelen, maar toch comfortabel kunnen gamen.
Ga je overklokken?
Proberen, heb het nog nooit kunnen doen wegens financiële situatie
Wat verwacht je van ons?
Tips! Opbouwende kritiek liefst
1) Wacht ik best op de nieuwe generatie processoren? Ik verwacht misschien een prijsdaling in de 7-reeks, wat voor mij beter uitkomt. Wil graag bij Intel blijven
2) Aangezien ik nog enkele jaren hiermee wil toekomen, meer RAM? M.2 sata is voorzien, dus kan nog upgraden. HMDI 1.4 te weinig voor als ik 144Hz scherm wil aankopen? (voorlopig te duur)
3) Moesten er nog tips zijn qua kleurencombinatie hoor ik het graag. Ik heb een rode videokaart, gele RAM, maar moederbord is zwart wit. Heb ook gekeken naar kwaliteit voor beste prijs, dus erg veel keuze is er niet.
4)Fractal Design Define Mini C Window zie ik ook wel zitten, wat is de beste keus? Veel goede reviews voor fractal ook.
Thanks!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 224,- | € 224,- |
| 1 | MSI Z270 SLI Plus | € 109,- | € 109,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 335,- | € 335,- |
| 1 | Sharkoon M25-W Zwart | € 48,40 | € 48,40 |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 31,- | € 31,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 123,95 | € 123,95 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 89,- | € 89,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 960,35 | |