They made me do it.
tnkx
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Op maandag 09 juli 2001 21:11 schreef ItSnows het volgende:
GebaK!!

Taart
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
NietusOp maandag 09 juli 2001 21:31 schreef ItSnows het volgende:
Enne nou al ruzie????
[topic=180545]
Onenigheid?? Wij HGM's Softe goederen zijn het nooit oneensOp maandag 09 juli 2001 21:33 schreef IceStorm het volgende:
NietusGewoon onenigheid
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Tja als het op GOOIEN aan komt heb ik liever Softe WarenOp maandag 09 juli 2001 21:54 schreef Bulldog het volgende:
Met IceStorm heb ik er al een hele discussie over gehad, wie is er beter de Harde Waren of de Softe goederen![]()
* Bulldog zal het log eens opzoeken
Verwijderd
Het heeft z'n vruchten in NOS iig al afgeworpen.
/me hoeft geen gebak als hij nog geenees avondeten gehad heeft
Op maandag 09 juli 2001 22:21 schreef ikkedebikkel het volgende:
[..]
slijmbal
Verwijderd
Ochtendhumeur ofsowOp maandag 09 juli 2001 22:21 schreef ikkedebikkel het volgende:
[..]
slijmbal
Verwijderd
neeOp maandag 09 juli 2001 22:23 schreef nelske het volgende:
[..]
Ochtendhumeur ofsow
dacht gewoon laat ik ff slijmbal zeggen
Verwijderd
/me gaat verder niet offtopic in een felicitatie draadje
[edit]
Typo
Op maandag 09 juli 2001 22:26 schreef ikkedebikkel het volgende:
[..]
nee
dacht gewoon laat ik ff slijmbal zeggen
Ik ben gewoon een oplettende userOp maandag 09 juli 2001 22:34 schreef ikkedebikkel het volgende:
[..]
haha
sorry beetje vage aktie van mij
They made me do it.
Lijkt me duidelijkOp maandag 09 juli 2001 21:54 schreef Bulldog het volgende:
Met IceStorm heb ik er al een hele discussie over gehad, wie is er beter de Harde Waren of de Softe goederen![]()
* Bulldog zal het log eens opzoeken
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Jeremy Clarkson
Tja, je zegt het zelfOp maandag 09 juli 2001 23:13 schreef Traag het volgende:
[forum=10], [forum=11], [forum=23], [forum=12] en [forum=5] ruleren nou eenmaal niet zo>:)
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Ik zie een modje dat niet tegen de waarheid kanOp maandag 09 juli 2001 23:26 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Tja, je zegt het zelf
Jeremy Clarkson
Waarheid? Welke waarheid?
tja..Op maandag 09 juli 2001 23:13 schreef Traag het volgende:
[forum=10], [forum=11], [forum=23], [forum=12] en [forum=5] ruleren
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Ghehe als iedereen nu even z'n stem laat horen kan het nog een leuk draadje worden
Op maandag 09 juli 2001 23:35 schreef Traag het volgende:
Het moet idd [forum=11] zijn
Verwijderd
Valt nog mee dat je niet zegt dat dat aan de moderator ligtOp maandag 09 juli 2001 23:41 schreef Buzzman het volgende:
[forum=10] is gewoon populairder, kijk maar eens naar het aantal replies en topics
Op maandag 09 juli 2001 23:41 schreef nelske het volgende:
[..]
Valt nog mee dat je niet zegt dat dat aan de moderator ligt![]()
Jeremy Clarkson
Overigens nog gefeliciteerd collega's
Gefeliciteerd!!!
Nieuw, nu met Twitter
Nog iemand die het snaptOp dinsdag 10 juli 2001 02:09 schreef morgoth het volgende:
ach ja.... HA blijft toch het bruutste forum
Overigens nog gefeliciteerd collega's
Op dinsdag 10 juli 2001 09:42 schreef dennisdotcom het volgende:
Ja ook gefeliciteerd, maar dat was via icq ook al aardig gelukt dacht ik zo
Jeremy Clarkson
Sorry, heb ik jou overgeslagen? Nouja, grrrrrene wel...Op dinsdag 10 juli 2001 09:56 schreef Traag het volgende:
![]()
Sorry Traag
Hmmz, je hebt Grrrrene dus ook overgeslagenOp dinsdag 10 juli 2001 10:01 schreef dennisdotcom het volgende:
Nouja, grrrrrene wel...
Wil jij me niet zo pesten svp?Op dinsdag 10 juli 2001 10:02 schreef Bulldog het volgende:
Hmmz, je hebt Grrrrene dus ook overgeslagen
Dat is niet aardig
Had je maar aan iedereen moeten denkenOp dinsdag 10 juli 2001 10:02 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Wil jij me niet zo pesten svp?
Dat is niet aardig
WheheheOp dinsdag 10 juli 2001 10:02 schreef dennisdotcom het volgende:
Wil jij me niet zo pesten svp?
Dat is niet aardig
Jeremy Clarkson
Gefeli trouwens
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Tsssssk, sorry hoor ik ga alOp dinsdag 10 juli 2001 10:28 schreef p_m het volgende:
Bulldog... af... stoute hond... vergeef Dennis!
Attack en kill, Bulldog!Op dinsdag 10 juli 2001 10:38 schreef Bulldog het volgende:
Tsssssk, sorry hoor ik ga al![]()
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Brave hondOp dinsdag 10 juli 2001 10:38 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Tsssssk, sorry hoor ik ga al![]()
Maar eh... waarom was je eigenlijk boos op hem?
Putting the bit in Biton since 1997
Misschien is het nuttig om een topic eens door te lezen voordat je er in postOp dinsdag 10 juli 2001 10:43 schreef p_m het volgende:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Whehehhe, ROTFLOLOp dinsdag 10 juli 2001 10:43 schreef p_m het volgende:
Ohja?Op dinsdag 10 juli 2001 10:43 schreef p_m het volgende:
Jaah... hij luisterd wel naar mij...
Ik ben de topic wel doorgelezen. Maar ja... ik vond het niet echt iets om het nu niet te vergeven.Op dinsdag 10 juli 2001 10:49 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Whehehhe, ROTFLOL
Maar nevermind... Bulldog heeft het gedaan, en daarmee verdient hij een pluim! (
Doh!Op dinsdag 10 juli 2001 10:51 schreef p_m het volgende:
Maar nevermind... Bulldog heeft het gedaan, en daarmee verdient hij een pluim! ()
Tip van de dag: In zo'n topic niet alles even serieus oppakkenOp dinsdag 10 juli 2001 10:51 schreef p_m het volgende:
[..]
Ik ben de topic wel doorgelezen. Maar ja... ik vond het niet echt iets om het nu niet te vergeven.
Maar nevermind... Bulldog heeft het gedaan, en daarmee verdient hij een pluim! ()
Wat lul jij nou weer vaag?Op dinsdag 10 juli 2001 10:51 schreef p_m het volgende:
jah... huh?Op dinsdag 10 juli 2001 10:52 schreef Exirion het volgende:
[..]
Doh!![]()
Whehehheeh, volgens mj begrijp je um niet helemaalOp dinsdag 10 juli 2001 10:51 schreef p_m het volgende:
Ik ben de topic wel doorgelezen. Maar ja... ik vond het niet echt iets om het nu niet te vergeven.
Ohja?Op dinsdag 10 juli 2001 10:54 schreef p_m het volgende:
Ik bedoel dat hij je vergeven heeft!
Lees dan!Toch?
Ohnee?Zo vaag schrijf ik nou ook weer niet...
Ok.... ik geef toe... ik was een beetje vaag. Maar ok.. en nu? Ja dus... niets aan de hand... ga nu niet mij pesten, want ik zorgde ervoor dat Bulldog weer braaf werd en jou vergaf.Op dinsdag 10 juli 2001 10:56 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Ohja?
[..]
Lees dan!
[..]
Ohnee?
Dus relax mensen...
* Exirion steekt zijn hand uit om deze te schudden met p_m en is relaxed en zegt "einde deze discussie".Op dinsdag 10 juli 2001 10:59 schreef p_m het volgende:
Dus relax mensen...
*kuch* *proest*
Je verdient een pllllluimOp dinsdag 10 juli 2001 11:04 schreef p_m het volgende:
(ik heb 'm overigens door)
Ja zeg! Nu begin jij me te pesten!Op dinsdag 10 juli 2001 11:06 schreef Exirion het volgende:
[..]
Je verdient een pllllluim
Daar hebben we SU voorOp dinsdag 10 juli 2001 11:07 schreef p_m het volgende:
Ja zeg! Nu begin jij me te pesten!
Grrrrrene, Traag en GameOver gefeliciteerd...
* p_m is jaloers...
je moet GaMeOvEr wel goed schrijvenOp dinsdag 10 juli 2001 11:19 schreef p_m het volgende:
Maar ehm.. Ex. we gaan een beetje offtopic en het gaat eigenlijk nergens over. Dus ik stel maar voor om deze disc. te beëindigen.
Grrrrrene, Traag en GameOver gefeliciteerd...
* p_m is jaloers...
They made me do it.
Thanx iedereen !
[\erg laat modus maar ik was gisteravond niet thuis]
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Hou ze de uitslag van de modjes poll nog maar even voor OsOp dinsdag 10 juli 2001 09:29 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Nog iemand die het snapt
Hehe, LOLOp dinsdag 10 juli 2001 13:14 schreef sherlock het volgende:
[..]
Hou ze de uitslag van de modjes poll nog maar even voor Os
Enne, Bulldog jouw post valt onder spam!
Verwijderd
Hey, da's mijn hondOp dinsdag 10 juli 2001 10:56 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Whehehheeh, volgens mj begrijp je um niet helemaal![]()
[..]
[afbeelding]
En die bal werkt echt