Ik ben in de run voor een nieuwe telefoon en heb 2 jaar heel plezierig met een Oneplus One gewerkt en laatste 3 maanden met een iphone 7.
Beide toestellen werkten prima en nu heb ik dus een nieuwe nodig.
Android bevalt me persoonlijk beter dan ios dus die keuze is al gemaakt.
Wat is je budget?
Budget is geen issue. Daarom ben ik benieuwd waarom ik (afgerond) 400,- extra zou uitgeven aan het vlaggenschip van Samsung, de S8.
Dat is eigenlijk ook de hele vraag. Van de Wileyfox Swift 2X kom ik veel positieve reviews tegen (met de prijs in acht genomen).
Waarom zou je dan nog een S8 nodig hebben?
Serieus gamen doe ik wel op de console en pc. Op m'n telefoon speel ik een beetje clash of clans en dat soort games, dat lijkt me op de Swift 2X geen probleem toch.
De camera gebruik ik wel vrij veel, maar voor 400,- is dat het verschil niet waard.
En verder snap ik dat het scherm natuurlijk veel mooier is van de S8, en de processor. Maar het lijkt eerder op overkill dan dat je het echt nodig hebt, of zie ik dat verkeerd?
https://tweakers.net/pricewatch/compare/654075;698801/
En stiekem de achterliggende vraag; Wie haalt me over om de S8 te kopen?
Beide toestellen werkten prima en nu heb ik dus een nieuwe nodig.
Android bevalt me persoonlijk beter dan ios dus die keuze is al gemaakt.
Wat is je budget?
Budget is geen issue. Daarom ben ik benieuwd waarom ik (afgerond) 400,- extra zou uitgeven aan het vlaggenschip van Samsung, de S8.
Dat is eigenlijk ook de hele vraag. Van de Wileyfox Swift 2X kom ik veel positieve reviews tegen (met de prijs in acht genomen).
Waarom zou je dan nog een S8 nodig hebben?
Serieus gamen doe ik wel op de console en pc. Op m'n telefoon speel ik een beetje clash of clans en dat soort games, dat lijkt me op de Swift 2X geen probleem toch.
De camera gebruik ik wel vrij veel, maar voor 400,- is dat het verschil niet waard.
En verder snap ik dat het scherm natuurlijk veel mooier is van de S8, en de processor. Maar het lijkt eerder op overkill dan dat je het echt nodig hebt, of zie ik dat verkeerd?
https://tweakers.net/pricewatch/compare/654075;698801/
En stiekem de achterliggende vraag; Wie haalt me over om de S8 te kopen?
The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.