"Beste" e-mail host/domein

Pagina: 1
Acties:
  • 497 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlonMalyn
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 10-02 19:00

AlonMalyn

Knettergek

Topicstarter
Ik vroeg me af of er hier wat ervaren mensen zijn die me uit ervaring een aanrading kunnen doen ;) Ik ben zelf totaal nieuw op deze markt, en heb ook niet de intentie me er in te verdiepen. Maar wat ik nodig heb is een domein bijv. DeFlaux.eu als website. Prima en top, maar ik wil er graag 3 (Op zn minst) mail adressen bij, dus bijv. kav@deflaux.com.

Er zijn veel te veel websites die services zoals dit aanbieden, maar ik vind het maar een beetje raar zoeken. Meeste kunnen zelf geen eens een website bouwen? Onduidelijke rotzooi! :?

Verder ieder een goede dag gewenst :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

AlonMalyn schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:11:
[...]en heb ook niet de intentie me er in te verdiepen.
En toch wordt dit van jou verwacht hier op Tweakers. Dit is geen forum waar je lukraak vragen kunt droppen zonder zelf eerst aantoonbaar moeite te hebben gedaan om zelf tot een antwoord te komen. Je weet wat jouw wensen zijn, lijkt me echt geen raketkunde om uit te zoeken welke aanbieder voldoet aan jouw specifieke wensen. En als er meerdere zijn dan is het een kwestie van prijzen vergelijken;

https://www.hostinginnederland.nl/e-mail-hosting/

Soweiso is vragen naar 'de beste' een open deur waar je allerlei verschillende meningen en ervaringen krijgt die niet per sé matchen met jouw behoefte en/of verwachtingen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:27

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
AlonMalyn schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:11:
Ik ben zelf totaal nieuw op deze markt, en heb ook niet de intentie me er in te verdiepen.
Zoals @Han ook al aangeeft is dat nou juist wel de bedoeling voordat je een topic opent op Tweakers. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Ga dus eerst zelf op onderzoek uit en vind een aantal opties. Heb je daarna nog vragen open dan gerust een nieuw topic.

Dit topic is gesloten.