Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het voor dagelijks gebruik gebruiken maar ook voornamelijke mee gamen. Spellen zoals CS:GO, H1Z1, PUBG, Battlefield 1 en andere upcoming shooters. Ook wil ik er CAD programma's op draaien, zoals Siemens NX, dit voor tekenen en zo nu en dan simuleren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag niet veel hoger dan 1500 uit komen, dit is inclusief het beeldscherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, enkel muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Fatsoenlijke opslag, goede videokaart en processor. Verder wil ik een 144hz monitor, omdat ik veel Competitive shooters speel. Verder is 1080p voor mij nu voldoende.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor merken. Als het goed werkt is het prima
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Verder ook niet heel veel extra eisen. Zolang hij niet oorverdovend is vind ik het al snel goed. Ook qua looks vind ik het niet erg want ik wil sowieso een dichte kast, dus kleursamenstellingen zijn niet interessant.
Ga je overklokken?
Geen plannen voor
Wat verwacht je van ons?[i]
Voor jullie de vraag of alles zo bij elkaar past, of ik misschien iets over het hoofd gezien heb. Goede voeding? Zijn er alternatieven die wellicht goedkoper maar net zo goed zijn.
Alvast bedankt!
Ik ga het voor dagelijks gebruik gebruiken maar ook voornamelijke mee gamen. Spellen zoals CS:GO, H1Z1, PUBG, Battlefield 1 en andere upcoming shooters. Ook wil ik er CAD programma's op draaien, zoals Siemens NX, dit voor tekenen en zo nu en dan simuleren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag niet veel hoger dan 1500 uit komen, dit is inclusief het beeldscherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, enkel muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Fatsoenlijke opslag, goede videokaart en processor. Verder wil ik een 144hz monitor, omdat ik veel Competitive shooters speel. Verder is 1080p voor mij nu voldoende.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor merken. Als het goed werkt is het prima
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Verder ook niet heel veel extra eisen. Zolang hij niet oorverdovend is vind ik het al snel goed. Ook qua looks vind ik het niet erg want ik wil sowieso een dichte kast, dus kleursamenstellingen zijn niet interessant.
Ga je overklokken?
Geen plannen voor
Wat verwacht je van ons?[i]
Voor jullie de vraag of alles zo bij elkaar past, of ik misschien iets over het hoofd gezien heb. Goede voeding? Zijn er alternatieven die wellicht goedkoper maar net zo goed zijn.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 200,95 | € 200,95 |
| 1 | Asus Prime B350-Plus | € 85,- | € 85,- |
| 1 | Inno3D iChill GeForce GTX 1070 X3 8GB | € 430,- | € 430,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Zwart | € 74,- | € 74,- |
| 1 | LG 24GM79G-B Zwart | € 257,05 | € 257,05 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 144,90 | € 144,90 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 143,51 | € 143,51 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.460,31 | |
Alvast bedankt!