Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
misschien is dit iets voor jou:
www.zoneedit.com
zit ook iets van gratis email forwarding bij geloof ik.. Maar anders is het misschien toch verstandig om ergens een hostingspakketje te nemen.
www.zoneedit.com
zit ook iets van gratis email forwarding bij geloof ik.. Maar anders is het misschien toch verstandig om ergens een hostingspakketje te nemen.
hmm.. lijkt goed plan domain bij gandi en dns bij zoneedit
is hier iets op tegen behoed me dan snel voor DE grote fout en vertel ook ff waarom!
is hier iets op tegen behoed me dan snel voor DE grote fout en vertel ook ff waarom!
Bij enom.com een .org domein al voor $9.95, je kan DNS gegevens beheren met webformulier en kan oa MX, CNAME, URL FRAME en REDIRCT maken voor, ik dacht, 15 subdomains en je hebt ook nog 50 email forwards. Als je zelf een mailserver draait kan je de MX record daarnaar toe verwijzen en heb je er oneindig veel.
No production networks were harmed during this posting
Verwijderd
joker.com is betrouwbaar heb er 20 domains gerigstreed en je kunt de dns zelf volledig instellen als je wilt of je eigen dns gebruiken ook mx records
Verwijderd
Reg gewoon je domeintje bij widexs.nl, kost niets meer dan een gewone .com/net/nl/org en je kunt zelf de DNS editten. Lijkt me beter dan een buitenlands bedrijf.
Ik heb bij www.DirectNic.com een paar domeinen draaien voor $15 per jaar, en voor $5 per jaar kan je zelf de DNS regelen.
Dr.B
offtopic:
Ook aardig: als je je hier aanmeld (hoef je volgens mij nog niet eens een domein te kopen) kan je ook actuele lijsten krijgen van verlopen domeinnamen, die dus weer vrij zijn gekomen (okee, de echt goeie namen worden er uitgefilterd door mensen die dagelijks de hele whois database leechen (500 MB aan data geloof ik) en dan om 06:00 uur, direct bij het vrijkomen, een naam weer vastleggen ..)
Ook aardig: als je je hier aanmeld (hoef je volgens mij nog niet eens een domein te kopen) kan je ook actuele lijsten krijgen van verlopen domeinnamen, die dus weer vrij zijn gekomen (okee, de echt goeie namen worden er uitgefilterd door mensen die dagelijks de hele whois database leechen (500 MB aan data geloof ik) en dan om 06:00 uur, direct bij het vrijkomen, een naam weer vastleggen ..)
Dr.B
NERDCORE FOR LIFE
thanks all.
ga nog ff rondneuzen
ga nog ff rondneuzen
Keyboard instellen op US-International, Belgish of Nederlands. Dan laatste patches draaien. Druk dan op de rechter-ALT en de 5 (waar ook "%" op staat).Op maandag 09 juli 2001 21:07 schreef xychix het volgende:
(Waar zit euro teken ?)
Of rechter ALT ingedrukt houden en op de keypad 0128 druken.
Euro = €
Bij nederlands keyboard is het ALT-GR (Rechter alt) + EOp vrijdag 13 juli 2001 10:11 schreef localhost het volgende:
[..]
Keyboard instellen op US-International, Belgish of Nederlands. Dan laatste patches draaien. Druk dan op de rechter-ALT en de 5 (waar ook "%" op staat).
Of rechter ALT ingedrukt houden en op de keypad 0128 druken.
Euro = €
Pagina: 1