Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:15
- Dit topic gaat over Android, Anti-Virus & Cleaners -

Beste Mede-Tweakers,

Anti-Virus software en Cleaners, je kent ze wel
Maar, werkt het ook echt? Zit er misschien wel een virus in? Dat is de vraag die ik me al best lang stel

Ik heb zelf Anti-Virus software van Ziggo, Ik heb ook een cleaner van Norton. Ik heb vaak Anti-Virus software en Cleaners uitgeprobeerd, sommige leken totaal niet te werken

Laat je ervaring & en je mening achter! :)
(Hou het tuurlijk wel netjes :) )

(Ik zelf een RedMi 4X, met Android 7.01)

[ Voor 26% gewijzigd door iCore op 03-12-2017 17:54 ]

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:19

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Interessante discussie. Zelf heb ik altijd het idee dat virusscanners op Android een beetje overbodig zijn en de telefoon alleen maar trager maken.

Cleaners kunnen handig zijn, al hangt het er maar helemaal vanaf wat ze verwijderen. Als ze alleen cache bestanden verwijderen, kan je net zo goed de ingebouwde cleaner van Android gebruiken.Als ze meer verwijderen gooien ze misschien weer teveel weg.

Ik heb even je titel aangepast, zodat het overeenkomt met de rest van de topics.

[ Voor 46% gewijzigd door rens-br op 02-10-2017 14:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:45

Nogne

>.<

Waarom de discussie beperken tot Android 6 en 7? Oudere versies maken ook gebruik van cleaners en virusscanners. En Android Oreo (8 ) gebruikers zullen ook wel benieuwd zijn naar de ervaringen.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iCore
Nogne schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:35:
Waarom de discussie beperken tot Android 6 en 7? Oudere versies maken ook gebruik van cleaners en virusscanners. En Android Oreo (8 ) gebruikers zullen ook wel benieuwd zijn naar de ervaringen.
Gedaan. Heb je er trouwens ervaring mee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Nee ik heb er geen ervaring mee. Onder Windows en Android heb ik nooit echt behoefte gehad aan virusscanners en cleaners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
Nogne schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 16:05:
Nee ik heb er geen ervaring mee. Onder Windows en Android heb ik nooit echt behoefte gehad aan virusscanners en cleaners.
Ooit een virus gehad? (Gewoon algemeen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Nooit een virus gehad (niet onder Windows als onder Android). En zou ik een virus krijgen dan herinstalleer ik mijn pc / telefoon zonder moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
Nogne schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 16:17:
Nooit een virus gehad (niet onder Windows als onder Android). En zou ik een virus krijgen dan herinstalleer ik mijn pc / telefoon zonder moeite.
En als je nog geen back-up hebt gemaakt? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:44
Zowel op mijn laptop als op mijn telefoon heb ik Bitdefender. Een licentie voor meerdere apparaten was enkele Euro's duurder dan een enkele licentie en ik wilde sowieso verlengen voor mijn laptop.

Bevalt prima, maar kan niet zeggen dat ik echt verschil merk ten opzichte van Lookout voor Android welke ik eerst gebruikte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Ik doe niet zo veel spannende dingen met mijn PC of smartphone dat ik er gelijk een back up van moet maken. PC = gamen (dus ja backup vind ik niet echt nodig) en met mijn telefoon worden alle foto’s automatisch gesynchroniseerd met “de cloud”.

Pagina: 1