Geschikte TV voor tabletop gaming

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barto300
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 26-11-2020
Mijn vraag

Hoi, Ik speel samen met mijn vrienden D&D. Om kosten te besparen (het kopen van kaarten en miniatuur omgevingen) is het de bedoeling dat we het spelen op een tv scherm. Kleine miniatuur poppetjes moeten in staat zijn zich over een tv scherm heen te bewegen terwijl het scherm een achtergrond laat zien.

De tv moet in staat zijn om plat op zijn rug te liggen en genoeg koeling te hebben, HDMI poorten en stekker poorten mogen niet aan de achterkant van het scherm zitten (anders kan ie niet plat liggen) en de tv zelf zou fijn zijn als het redelijk groot is qwa inches.

Ik hoop dit tevens een beetje goedkoop mee weg te komen en ben daarom ook geinteresseerd in 2e hands artikelen. Thuis heb ik zelf een Panasonic Viera TX-L42U3E van 42 Inch en ben daar zeer tevreden mee maar die kan helaas niet plat op zijn rug liggen.

Helaas heb ik thuis geen mogelijkheden om een beamer te gebruiken voor deze situatie mochten jullie dat al willen voorstellen.

Bedankt alvast voor de hulp!

Groet,

Bart

Groet, Barto300

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aangezien dit topic aankoopadvies betreft, krijgt het een verhuizing naar Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik mis eerlijk gezegd wel de eigen inzet in dit topic.
Dit doen we niet op het forum. Check Het algemeen beleid #groeten nog eens.