Ik bestel al jaren eigenlijk bij Alternate (zakelijk), maar de laatste tijd lees ik zoveel negatieve "rompslomp" rondom Alternate bij problemen, dat ik begin te twijfelen of dit nog wel de juiste partij is, bij "gebreken" en dan zeker zakelijk gezien.
In het verleden heb ik ook bij Afuture besteld, maar zij gingen begin dit jaar failliet.
Vervolgens heeft beatit een gedeelte overgenomen, maar mijn eerste ervaring met beatit is ook niet dat je zegt.. ja daar wil ik bestellen ( ik moet nu nog wachten op een offerte van begin dit jaar...)
Dan heb je azerty nog, hier heb ik geen ervaringen mee.
De reden waaro ik het vraag:
Ik heb namelijk begin dit jaar een HP probook besteld van 1300 euro, dit is een kwestie van dozen schuiven dus ik zag hier geen problemen in, maar wil nu een "custom pc" bestellen, maar deze machine gaat minimaal 2500 euro kosten...(
) die ik zelf in elkaar zet. Nu heb ik de afgelopen tijd best wel veel "problemen" voorbij zien komen met videokaarten en dergelijke, dus ik hou ergens mijn hart vast...
Mijn concrete vraag: Waar bestellen jullie je hardware momenteel?
In het verleden heb ik ook bij Afuture besteld, maar zij gingen begin dit jaar failliet.
Vervolgens heeft beatit een gedeelte overgenomen, maar mijn eerste ervaring met beatit is ook niet dat je zegt.. ja daar wil ik bestellen ( ik moet nu nog wachten op een offerte van begin dit jaar...)
Dan heb je azerty nog, hier heb ik geen ervaringen mee.
De reden waaro ik het vraag:
Ik heb namelijk begin dit jaar een HP probook besteld van 1300 euro, dit is een kwestie van dozen schuiven dus ik zag hier geen problemen in, maar wil nu een "custom pc" bestellen, maar deze machine gaat minimaal 2500 euro kosten...(
Mijn concrete vraag: Waar bestellen jullie je hardware momenteel?