RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 4090 | Varjo Aero | 32GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Ik heb de Chuwi HI12 recent gekocht voor ca 187 euro (banggood), maar daar komt dan nog wel de AirTurn pedaal en de MobileSheets app bij, dus totaal kom je op ca 290 euro. Het tablet heeft een goede beeldverhouding: 10:15, wat beter past bij A4 (10:14) dan de 'gewone' 9:16 schermen.
Het pedaal koppelen via Bluetooth ging bij mij niet vanzelf... maar verder ben ik tevreden. De schermresolutie van de tablet is goed (2160x1440), wat bij bladmuziek met vaak kleine nootjes een fijne bijkomstigheid is.
Het actieve scherm is iets kleiner dan een A4, maar in MobileSheets kun je aangeven welk deel van de bladspiegel je wilt weergeven, zodat je feitelijk vaak toch op ongeveer A4 grootte leest.
Het pedaal koppelen via Bluetooth ging bij mij niet vanzelf... maar verder ben ik tevreden. De schermresolutie van de tablet is goed (2160x1440), wat bij bladmuziek met vaak kleine nootjes een fijne bijkomstigheid is.
Het actieve scherm is iets kleiner dan een A4, maar in MobileSheets kun je aangeven welk deel van de bladspiegel je wilt weergeven, zodat je feitelijk vaak toch op ongeveer A4 grootte leest.
@janherm bedankt voor je toevoeging, maar dit topic komt alweer uit 2017. Het is dan ook niet gewenst om topics te kicken en te kapen.
Dit topic is gesloten.