@arnoudwokke
Bij welke helderheid worden contrast, kleurfout en grijswaardenfout eigenlijk gemeten? Kan het niet terugvinden in het artikel.
Bij camera specs mis ik sensorgrootte. Diafragma zegt ook niks zonder sensorgrootte dacht ik.
De hoeveelheid vrije ruimte en grootte van systeempartities en dergelijke zou ook interessant zijn.
370 en 510 is niet rond de 600 toch?De maximale helderheid komt bij alle telefoons rond de 600cd/m² uit
Bij welke helderheid worden contrast, kleurfout en grijswaardenfout eigenlijk gemeten? Kan het niet terugvinden in het artikel.
Bij camera specs mis ik sensorgrootte. Diafragma zegt ook niks zonder sensorgrootte dacht ik.
Waarom is dat?maar bij het starten van apps en het doen van zwaardere taken doet de Wileyfox-telefoon het net een stukje beter dan de rest.
Niet nagevraagd bij Nokia?Nokia geeft de 5 elke maand updates en heeft beloofd ook Oreo uit te brengen. Of het daarna ophoudt, is onduidelijk.
Was dat niet de Moto?De Nokia 5 heeft de langste accuduur,
De hoeveelheid vrije ruimte en grootte van systeempartities en dergelijke zou ook interessant zijn.
[ Voor 56% gewijzigd door Olaf van der Spek op 02-10-2017 09:29 ]