Binnenkort komt de Xbox One X uit. Die heeft 1tb wat mij in eerste instantie genoeg leek maar toen las ik dat Forza Motorsport 7 gedownload moet worden en die maar liefst 99Gb is. Dat is zonder DLC. Dan vraag ik mij af of 1tb wel genoeg gaat zijn als je tegenwoordig een beetje leuk wilt gamen op een nieuwe console. Als je 10 spellen zou hebben is je systeem al vol. Ik weet niet precies meer hoeveel ik er op mijn X360 had maar 10 haal ik denk ik wel. Of is Forza 7 gewoonweg bizar groot?
Ik wacht al lang op een nieuwe Xbox en nu de 'ultieme' Xbox er in de vorm van de X dan eindelijk is, is het dan beter om gelijk de 1tb te halen of moet ik nog even geduld hebben en wachten op een evt. 2 tb versie? Mijn X360 heeft maar iets van 20gb en dat is altijd veel te weinig geweest dus wil nu wel zeker genoeg hebben.
Ik wacht al lang op een nieuwe Xbox en nu de 'ultieme' Xbox er in de vorm van de X dan eindelijk is, is het dan beter om gelijk de 1tb te halen of moet ik nog even geduld hebben en wachten op een evt. 2 tb versie? Mijn X360 heeft maar iets van 20gb en dat is altijd veel te weinig geweest dus wil nu wel zeker genoeg hebben.