alternatief voor "zoek mijn vrienden" voor iPhone4

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fweijers
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01 22:13
Ik weet het, iPhone4 is nogal oud ... maar hij werkt nog goed en dus heb ik er een vraag over.
Voor mijn dochtertje heb ik mijn oude iPhone4 uit de lade gepakt en er een prepaid sim in gestopt. Ze is er heel blij mee, en de iphone 4 werkt nog prima.

Ik zou graag via de "zoek mijn vrienden" app altijd inzicht in elkaars locatie willen geven, net zoals ik met mijn vrouw heb.
Echter die app werkt niet meer op de iPhone4 met iOS7.1.2. en ik kan geen hogere versie iOS installeren.
Ik heb de app Live360 geprobeerd maar die werkt ook niet (pas vanaf iOS8).

Weet iemand een alternatieve app die een soortgelijke functie biedt als "zoek mijn vrienden" en ook werkt op de iPhone4 met iOS7.1.2?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:02
Je hebt ook nog de "Zoek mijn iPhone" app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Compatibiliteit: Vereist iOS 9.0 of nieuwer. Compatibel met iPhone, iPad en iPod touch.
fweijers schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 06:42:
Ik weet het, iPhone4 is nogal oud ... maar hij werkt nog goed en dus heb ik er een vraag over.
Voor mijn dochtertje heb ik mijn oude iPhone4 uit de lade gepakt en er een prepaid sim in gestopt. Ze is er heel blij mee, en de iphone 4 werkt nog prima.

Ik zou graag via de "zoek mijn vrienden" app altijd inzicht in elkaars locatie willen geven, net zoals ik met mijn vrouw heb.
Echter die app werkt niet meer op de iPhone4 met iOS7.1.2. en ik kan geen hogere versie iOS installeren.
Ik heb de app Live360 geprobeerd maar die werkt ook niet (pas vanaf iOS8).

Weet iemand een alternatieve app die een soortgelijke functie biedt als "zoek mijn vrienden" en ook werkt op de iPhone4 met iOS7.1.2?
Kijk voor een 4s, die kan nog op iOS:9.3.5 en heb je meer mogelijkheden.

[ Voor 66% gewijzigd door Hackus op 02-10-2017 10:23 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fweijers
Bedankt voor de reacties, echter geen werkende opties op de iPhone 4, behalve die Mobile GPS Tracker maar die geeft niet dezelfde user experience als "zoek mijn vrienden" of "find my phone".

hmmm toch jammer dat een goed werkend apparaat tegenwoordig naast goede hardware ook goede software moet hebben :-)
Of beter gezegd: dat het niet hebben van software support ervoor zorgt dat je werkende apparaat toch out-dated raakt.

[ Voor 16% gewijzigd door fweijers op 03-10-2017 06:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fweijers
Ik heb de volgende oplossing:
Log in op de verouderde iPhone voor je kind met je eigen apple id.
Ga naar de apple store en navigeer naar je aankopen. Hiertussen zit de gewenste app “zoek mijn vrienden”. Selecteer deze om te downloaden en je krijgt de melding om een oudere versie van de app te installeren! Opgelost.
Pagina: 1