K'heb een vraagje...
Ik ga over 2 weken op vakantie, maar heb een probleem
We zitten dus gezamenlijk op een netwerk en me buurman tapt ook internet af (betaalt ook abbo kosten mee, dus lekker cheap internet
)..
Ik ben dus de server (met een chello verbinding), ik heb dus een internet kaart en een 5 poorts hub...
Er gaan drie draadjes naar alles pc's in et huis en eentje door me vloer naar de buurman beneden..
Maar omdat wij binnenkort op vakantie gaan en me buurman gewoon wilt blijven internetten, moet mijn pc dus aan blijven staan, en ik ben bang dat ie die 3 weken uptime nooit haalt...
Draad kan ik ook niet naar hem toe lussen, zit namelijk vast in de muur...
Wil nu et snoer verlengen, maar kan dit??
Dan hoef ik alleen et netwerkkaartje in me buurman's pc te zetten en werkt alles weer...
Of heeft iemand een betere oplossing..
Hij wil trouwens niet aan mijn pc komen, hijs bang dat ie em molt...
Wie kan me helpen...
Ik ga over 2 weken op vakantie, maar heb een probleem
We zitten dus gezamenlijk op een netwerk en me buurman tapt ook internet af (betaalt ook abbo kosten mee, dus lekker cheap internet
Ik ben dus de server (met een chello verbinding), ik heb dus een internet kaart en een 5 poorts hub...
Er gaan drie draadjes naar alles pc's in et huis en eentje door me vloer naar de buurman beneden..
Maar omdat wij binnenkort op vakantie gaan en me buurman gewoon wilt blijven internetten, moet mijn pc dus aan blijven staan, en ik ben bang dat ie die 3 weken uptime nooit haalt...
Draad kan ik ook niet naar hem toe lussen, zit namelijk vast in de muur...
Wil nu et snoer verlengen, maar kan dit??
Dan hoef ik alleen et netwerkkaartje in me buurman's pc te zetten en werkt alles weer...
Of heeft iemand een betere oplossing..
Hij wil trouwens niet aan mijn pc komen, hijs bang dat ie em molt...
Wie kan me helpen...
Signature?